DADES IDENTIFICATIVES 2007_08
Assignatura PRÀCTIQUES DE DIRECCIÓ DE PROJECTES Codi 20012230
Ensenyament
Enginyeria Química (1993)
Cicle 2on
Descriptors Crèd. Crèd. teoria Crèd. pràctics Tipus Curs Període
12 0 12 Optativa Anual
Llengua d'impartició
Català
Departament Enginyeria Mecànica
Enginyeria Química
Coordinador/a
HERRERO SABARTÉS, JUAN
Adreça electrònica francesc.medina@urv.cat
josep.renau@urv.cat
jaume.giralt@urv.cat
joanramon.alabart@urv.cat
magdalena.constanti@urv.cat
joan.herrero@urv.cat
afabrega@urv.cat
magda.medir@urv.cat
frankerich.stuber@urv.cat
marta.giamberini@urv.cat
sibel.ozguen@urv.cat
asfaw.gezae@urv.cat
Professors/es
MEDINA CABELLO, FRANCISCO
RENAU FOLCH, JOSEP
GIRALT MARCÉ, JAUME
ALABART CÓRDOBA, JOAN RAMON
CONSTANTÍ GARRIGA, MAGDALENA
HERRERO SABARTÉS, JUAN
FABREGAT LLANGOSTERA, AZAEL
MEDIR MERCÈ, MAGDALENA
STÜBER .,, FRANK ERICH
GIAMBERINI -, MARTA
OZGEN ., SIBEL
GEZAE DAFUL, ASFAW
Web
Descripció general i informació rellevant L’objectiu principal d'aquesta assignatura és que l’estudiant posi en pràctica els conceptes, processos i metodologies típics dels projectes d’enginyeria. Les persones que la cursin hauran de dirigir un projecte a estudiants de primer curs d’enginyeria química, de manera que totes les tècniques de fixació i assoliment d’objectius, treball cooperatiu, gestió de personal, gestió de temps, organització, seguiment i avaluació del treball individual i col•lectiu, i de presentació i comunicació de resultats s’hauran d’aplicar de manera satisfactòria a nivell pràctic.

Competències
Codi  

Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Posar en pràctica els conceptes, processos i metodologies típics dels projectes d’enginyeria.
Dirigir un projecte a estudiants de primer curs d’enginyeria química, de manera que totes les tècniques de fixació i assoliment d’objectius, treball cooperatiu, gestió de personal, gestió de temps, organització, seguiment i avaluació del treball individual i col•lectiu, i de presentació i comunicació de resultats s’hauran d’aplicar de manera satisfactòria a nivell pràctic.

Continguts
Tema Subtema
Programa: En ser una assignatura pràctica no estructurada, cada alumne de 4t curs serà responsable de desenvolupar la coordinació del projecte de la manera que cregui més convenient, d’acord amb els objectius generals que es fixin als estudiants de 1r curs, i obtenir i presentar els resultats de manera satisfactòria.

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe Hores fora de classe (**) Hores totals
Activitats Introductòries
0 0 0
 
Treballs
0 0 0
 
Atenció personalitzada
0 0 0
 
Proves pràctiques
0 0 0
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Presentació de l’assignatura.
Treballs Experimentació no estructurada consistent en la posada en pràctica de la direcció d’un projecte als alumnes de 1r curs.

Atenció personalitzada
 
Treballs
Descripció

Avaluació
  Descripció Pes
Treballs Activitats en grup. 25%
Proves pràctiques Prova parcial: 25%

Prova final: 50%
75%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica

• MARTIN, P.; TATE, K. Project Management Memory Jogger™. A Pocket Guide for Project Teams. Methuen (MA): GOAL / QPC, 1996. ISBN 1-57681-001-1.

 

 

Complementària

Recomanacions