Codi |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
C |
|
C |
|
C |
|
Objectius |
Competències |
Recopilar les principals tècniques utilitzades en el desenvolupament i gestió de projectes i planificar el seu desenvolupament. |
|
B2 B5 B9 B10
|
C3
|
Aplicació a la solució de diferents casos pràctics i en la realització d’un treball, generalment en equip, guiat per professors especialistes. |
|
B1 B3 B5 B9 B11 B16 B18 B19
|
C2
|
Preparació de la informació necessària per la definició, disseny bàsic, valoració i planificació d’un projecte concret. |
|
B9 B14
|
C2
|
Cercar a la literatura el “know-how” i resta d’informació existent referida al tema del projecte. |
|
|
C2
|
Comunicar eficientment, tant de forma oral com escrita. |
|
B7 B8
|
C5
|
Demostrar, amb els objectius de l’assignatura i les competències descrites, la capacitat per desenvolupar un projecte innovador. |
|
B2 B4 B5 B6 B11 B12 B13 B16 B17 B18 B19
|
C3 C5
|
Tema |
Subtema |
Específics PFC. |
Es defineixen diferents tipus de projectes amb les següents característiques:
En general es definirà un projecte per cada equip de 4 alumnes i s’assignarà un tutor a cada projecte.
El projecte pot ser definit, en primer lloc per l’equip de professors de PFC, i en segon lloc, pels propis alumnes o per professionals d’institucions externes, que aportin tema i tutor (professional de reconegut prestigi coneixedor del projecte proposat) i ho comuniquin amb antelació (mínima d’un mes abans de l’inici del segon quadrimestre) als coordinadors de l’equip de professors de PFC per tal que aquesta proposta sigui acceptada.
El Programa bàsic a desenvolupar es el següent:
Lliurament de tema, desenvolupament, presentació i defensa de PFC.
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
0 |
0 |
0 |
|
Seminaris |
|
10 |
20 |
30 |
Treballs |
|
10 |
50 |
60 |
Estudis previs |
|
1 |
5 |
6 |
Presentacions / exposicions |
|
1 |
3 |
4 |
|
Atenció personalitzada |
|
0 |
0 |
0 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
|
Seminaris |
|
Treballs |
|
Estudis previs |
|
Presentacions / exposicions |
|
|
Descripció |
Pes |
Estudis previs |
Presentació de la documentació formal, segons està descrita en el reglament de PFC, i revisada per tribunal constituït “ad hoc”. |
70% |
Presentacions / exposicions |
Defensa oral del PFC davant del mateix tribunal que ha avaluat la documentació formal. |
30% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
BAASEL, W. D., Preliminary Chemical Engineering Plant Design, Van Nostrand Reinhold, 1990
|
|
Complementària |
ULRICH, G. D., A Guide to Chemical Engineering Process Desgin and Economics, John Wiley & Sons, 1984
, Internet (enllaços específics PFC a la intranet), ,
, Intranet específica vinculada a la pàgina web de l’assignatura (recurs Moodle), ,
, Pàgina web assignatura a http://www.etseq.urv.es/assignatures/pfcetiqi, ,
PETERS, M:S.; TIMMERHAUS, K.D., PPlant Design and Enconomics for Chemical Engineers, 4a ed. McGraw-Hill Book Company, 1991
BACKHURST, J.R.; HARKER, J.H., Process Plant Design, Heinemann, 1973
VALLE-RIESTA, J.F., Project Evaluation in the Chemical Process Industries, McGraw-Hill Book Company, 1983
|
|
|
Altres comentaris |
Assignatures que es recomana haver cursat prèviament i aprovat: Totes les troncals prèvies i l’assignatura d’Oficina Tècnica del primer quadrimestre. |
|