Codi |
|
A |
|
A |
|
A |
|
A |
|
A |
|
A |
|
A |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
C |
|
C |
|
C |
|
C |
|
Objectius |
Competències |
Conèixer els mètodes operatius d'interseccions, desenvolupaments. |
A7 A8 A9 A10
|
B1 B2 B3 B4 B7 B8 B9 B11
|
C2 C4
|
Aplicar Mètodes operatius. |
A1 A2 A6 A7 A8 A9 A10
|
B1 B2 B3 B4 B7 B8 B9 B11
|
C2
|
Conèixer i interpretar els conceptes de Normalització de dibuixos d’especialitat. |
A1 A2 A7 A8 A9 A10
|
B1 B2 B3 B4 B7 B8 B9 B11
|
C2 C4
|
Aplicar Normalització a peces especials i màquines. |
A1 A2 A6 A7 A8 A9 A10
|
B1 B2 B3 B4 B7 B8 B9 B11
|
C2 C4
|
Conèixer i interpretar els sistemes auxiliars de representació. |
A1 A2 A6 A8 A9 A10
|
B1 B2 B3 B4 B7 B8 B9 B11
|
C2 C4
|
Conèixer les aplicacions i el sistema de representació per plànols acotats. |
A1 A2 A6 A8 A9 A10
|
B1 B2 B3 B4 B7 B8 B9 B11
|
C2 C4
|
Aplicar els mètodes de plànols acotats. |
A1 A2 A6 A8 A9 A10
|
B1 B2 B3 B4 B7 B8 B9 B11 B13
|
C1 C2 C3 C4
|
Conèixer i interpretar els conceptes avançats de programes de DAO. |
A1 A2 A6 A7 A8 A9 A10
|
B1 B2 B3 B4 B7 B8 B9 B12 B13
|
C1 C2
|
Aplicar a la pràctica mitjançant projecte, basant-se en programes de DAO. |
A1 A2 A6 A7 A8 A9 A10
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13
|
C1 C2
|
Tema |
Subtema |
T1- REPR. XAVETES. |
Xavetes longitudinals i tangencials. Representació i acotació. Plànols. |
T2- REPR. RODAMENTS. |
Tipus. Criteris de selecció. Dimensionalment. |
T3- MECANISMES DE TRANSFORMACIÓ DE GIR. |
Engranatges, politges, cables, cadenes, corretges. |
T4- GEOMETRIA DESCRIP. SECCIONS PLANES. |
Principis. Criteris generals. Intersecció de figures amb plans. |
T5- GEOMETRIA DESCRIP. INTERSECCIO PRISMES I PIRAMIDES. |
Intersecció de figures planes entre si. |
T6- GEOMETRIA DESCRIP. INTERSECCIO CONS I CILINDRES. |
Intersecció de figures de revolució, cons i cilindres entre si i amb figures planes. |
T7- GEOMETRIA DESCRIP. DESSENVOLUPAMENS. |
Desenvolupament de figures i de les seves interseccions. |
T8- DIBUIX ISOMETRIC. |
Representació isomètrica. Veritables magnituds, abatiments, angles. |
T9- DAO - ISOMETRIA. |
Eines informàtiques. Ordres bàsiques de representació en isomètric Autocad. Aplicació de fonaments teòrics a dibuix isomètric per ordinador. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
|
Sessió Magistral |
|
15 |
0 |
15 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
15 |
30 |
45 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
30 |
0 |
30 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
0 |
15 |
15 |
Treballs |
|
0 |
30 |
30 |
Pràctiques a través de TIC |
|
0 |
15 |
15 |
|
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves pràctiques |
|
4 |
0 |
4 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Proves i exercicis especifics de control de nivell |
Sessió Magistral |
Es plantegen exercicis relacionats amb el temari que caldra resoldre i entregar. es corregeixen a l'aula en grup. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
El professor introdueix el tema i les seves bases i punts claus, per que l'alumne els desenvolupi |
Resolució de problemes, exercicis |
L'alumne te que resoldre una serie d'exercicis fora de l'aula ordinaria i presentar-los per ser corretgits i evaluats. |
Resolució de problemes, exercicis |
Resolució de problemes i exercicis relacionats amb el temari amb TIC |
Treballs |
Es plantegen una serie de treballs de curs que l'alumne te que presentar a final de curs. Sempre relacionats amb el temari i amb dessenvolupament |
Pràctiques a través de TIC |
Es plantegen una serie de treballs de curs amb TIC que l'alumne te que presentar a final de curs. Sempre relacionats amb el temari i amb dessenvolupament i investigació de l'alumne |
|
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Pràctiques a través de TIC |
Atenció personalitzada |
Activitats Introductòries |
|
Descripció |
L'alumne tindra a la seva disposicio al professor al moment que necesiti atenció personalitzada. Aquesta pot fer-se tant presencial com per foros o email. |
|
|
Descripció |
Pes |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Lliurament d'exercicis realitzats individualment . S'exigeix completar un 80% dels exercicis proposats. |
5% |
Resolució de problemes, exercicis |
Lliurament d'exercicis realitzats individualment i demanats periòdicament. S'exigeix completar un 80% dels exercicis proposats. |
10% |
Resolució de problemes, exercicis |
Lliurament d'exercicis realitzats en TIC individualment i demanats periòdicament. S'exigeix completar un 80% dels exercicis proposats. |
5% |
Pràctiques a través de TIC |
Treballs a lliurar obligatoriament.
Primer Treball 20%
Segon treball 20% |
40% |
Proves pràctiques |
Prova final. Examen final |
40% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
FELEZ, J. y MARTINEZ, M.LUISA, Dibujo Industrial, Ed. Sintesis,
AENOR, Normas UNE sobre dibujo tecnico, ,
|
|
Complementària |
, Apunts proporcionats per professor, ,
, Internet, ,
|
|
|
Altres comentaris |
Que l’alumne tingui coneixements de dibuix tècnic i geometria amb nivell mínim de dibuix tècnic de batxillerat tecnològic. Expressió grafica i Dao 1. |
|