Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A1.1 |
Aplicar efectivament el coneixement de les matèries bàsiques, científiques i tecnològiques pròpies de l'enginyeria |
| A1.2 |
Dissenyar, executar i analitzar experiments relacionats amb l'enginyeria |
| A4.4 |
Coneixement i utilització dels principis de teoria de circuits i màquines elèctriques (RI4) |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B1.1 |
Capacitat de transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C1.4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A1.1 |
Aplica correctament els principis de la teoria de circuits i màquines elèctriques.
| | A1.2 |
Comprova a través de l'experimentació i treball en grup en el laboratori els fonaments teòrics explicats a l'aula.
| | A4.4 |
Aplica els fonaments físics relacionats amb l’electricitat i el magnetisme
Coneix aspectes generals sobre el sistema elèctric, instal·lacions elèctriques, màquines elèctriques i convertidors estàtics
Realitza pràctiques de laboratori en equip sobre aparells de mesura , elements passius, màquines elèctriques i components electrònics
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B1.1 |
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,...
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,...
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C1.4 |
Produeix un text escrit gramaticalment correcte
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa
|
Tema |
Subtema |
1 - Magnituds elèctriques bàsiques
2 - Elements passius: resistència, bobina i condensador
3 - Fonaments de Teoria de Circuits
4 - Fonaments de Instal.lacions Elèctriques
5 - Fonaments de Màquines Elèctriques |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
0.5 |
0.75 |
1.25 |
Sessió Magistral |
|
24.5 |
36.75 |
61.25 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
15 |
22.5 |
37.5 |
Pràctiques a laboratoris |
|
15 |
15 |
30 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
1.5 |
2.5 |
|
Proves objectives de preguntes curtes |
|
3 |
4.5 |
7.5 |
Proves objectives de preguntes curtes |
|
1 |
1.5 |
2.5 |
Proves de desenvolupament |
|
0 |
7.5 |
7.5 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes i presentació de l’assignatura. |
Sessió Magistral |
Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura. |
Pràctiques a laboratoris |
Aplicar, a nivell pràctic, la teoria d’un àmbit de coneixement en un context determinat. Exercicis pràctics a través dels diferents laboratoris. |
Descripció |
S'atendrà personalment a l'alumne en hores de consulta de despatx (322). |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Proves objectives de preguntes curtes |
|
Es realitzaran tres proves individuals intermèdies mitjançant preguntes curtes conceptuals i problemes d'aplicació sobre els continguts proporcionats fins a aquell moment: La primera per als capítols 1 + 2 + 3, la segona per al capítol 4, i la tercera per al capítol 5. Les proves són compensables a partir del 4.0, s'enregistrarà l'aprovat parcial per a la 2a convocatòria. |
50% |
Proves objectives de preguntes curtes |
|
Prova final de pràctiques al final del període lectiu. |
35% |
Proves de desenvolupament |
|
Els resultats de l'experimentació són analitzats per l'alumne i les conclusions reflectides en un informe. |
15% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
|
Narciso Moreno, TECNOLOGÍA ELÉCTRICA, Ed. Thomson Hubscher,Klaue,Piluger, Appelt, ELECTROTÉCNIA, Editorial Reverté S.A. |
Complementària |
|
Joeph A. Edminister, CIRCUITOS ELECTRICOS, McGraw-Hill Seip, G. G., INSTALACIONES ELECTRICAS I, Siemens J. Fraile Mora, MÁQUINAS ELÉCTRICAS, McGraw-Hill |
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|