Type A
|
Code |
Competences Specific | | A1.1 |
Aplicar efectivament el coneixement de les matèries bàsiques, científiques i tecnològiques pròpies de l'enginyeria |
| A1.2 |
Dissenyar, executar i analitzar experiments relacionats amb l'enginyeria |
| A1.7 |
Dissenyar, planificar i interpretar els assaigs de màquines i grups mecànics |
| A5.2 |
Coneixements i capacitats per al càlcul, disseny i assaig de màquines (M2) |
Type B
|
Code |
Competences Transversal | | B1.1 |
Capacitat de transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat. |
| B3.3 |
Treballar en equip de forma col·laborativa, amb responsabilitat compartida |
| B5.3 |
Capacitat de resoldre problemes amb iniciativa, presa de decisions, creativitat, raonament crític i de comunicar i transmetre coneixements, habilitats i destreses en el camp de l'enginyeria industrial, especialitat en mecànica (G4) |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear | | C1.4 |
Be able to express themselves correctly both orally and in writing in one of the two official languages of the URV |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
| A1.1 |
Planifica, executa i interpreta els assaig de màquines.
| | A1.2 |
Aplica les tècniques experimentals als sistemes mecànics
| | A1.7 |
Dissenya sistemes experimentals per a l'assaig de màquines.
| | A5.2 |
Determina amb mètodes experimentals les càrregues sobre els elements de màquines.
|
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
| B1.1 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant, amb un llenguatge apropiat a la situació
Plan their communications: generate ideas, search for information, select and order the information, make schemes, determine the type of audience and the objectives of the communication, etc.
Draft documents with the appropriate format, content, structure, language accuracy and register, and illustrate concepts using the appropriate conventions: formats, titles, footnotes, captions, etc.
Prepare their presentations and use a variety of presentation strategies (audiovisual support, eye contact, voice, gesture, time, etc.).
| | B3.3 |
Participate actively and share information, knowledge and experience.
Finish the tasks assigned to them in the time allowed and with the resources available.
Accept and comply with the rules of the group.
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques
| | B5.3 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a criteris objectius
Segueix un mètode lògic per identificar les causes d’un problema
Provide alternative solutions to a problem and evaluate risks and advantages.
Draw up strategies to solve problems.
Obtain the support they need from others for their decisions to be successful.
Té la capacitat de dirigir el procés de presa de decisions de manera participativa
Metòdicament es pregunta sobre noves formes de fer les coses, busca nous procediments i experimenta amb procediments nous
Analitza riscos i beneficis de la innovació
Sap resoldre problemes amb iniciativa, imaginació i responsabilitat ètica
Coneix la evolució de la enginyeria al llarg de la història
|
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
| C1.4 |
Produce grammatically correct oral texts.
Produce well structured, clear and effective oral texts.
Produce oral texts that are appropriate to the communicative situation.
Produce grammatically correct written texts
Produce well-structured, clear and rich written texts
Produce written texts that are appropriate to the communicative situation
|
Topic |
Sub-topic |
L0. Presentació |
|
L1. Anàlisi de senyal estadístic |
|
L2. Sistemes d'adquisició de dades |
|
L3. Anàlisi de senyal frequencial |
|
Tutorial I |
|
L4. Sensors |
|
L5. Mostreig |
|
L6. Mesures i anàlisi de senyal en un grup electrògen |
|
L7. Vibracions I: Sistemes de 1 GDL i models reduits per vibracions lliures |
|
L8. Vibracions II: Sistemes de 1 GDL i models reduits per vibracions forçades |
|
L9. Vibracions III: Sistemes de N GDL i continuus |
|
L10. Sistemes de Control |
|
Tutorial II |
|
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
Introductory activities |
|
1 |
0 |
1 |
Lecture |
|
12 |
0 |
12 |
Laboratory practicals |
|
36 |
0 |
36 |
Personal attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
Practical tests |
|
3 |
15 |
18 |
Multiple-choice objective tests |
|
1 |
6 |
7 |
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Introductory activities |
Exposició del temari, de la metodologia a seguir, de la avaluació i del treball que han de fer per seguir satisfactòriament el curs. |
Lecture |
Exposició dels temes i de les pràctiques a realitzar al laboratori |
Laboratory practicals |
Realització de pràctiques de laboratori ja sigui en ordinadors o en muntatges experimentals preparats previament pels professors |
Personal attention |
Horari de atenció del professor |
Description |
Horari de atenció del professor |
Methodologies |
Competences
|
Description |
Weight |
|
|
|
|
Practical tests |
|
Es realitzaran varies proves per validar els coneixements obtinguts als laboratoris.
Seran similars a algunes de les pràctiques realitzades. |
70% nota final |
Multiple-choice objective tests |
|
Test amb l'objectiu de validar els coneixements obtinguts als laboratoris.
|
30% nota final |
Others |
|
|
|
|
Other comments and second exam session |
Per aprovar l'assignatura, la nota mínima en les proves pràctiques i als tests ha de ser superior o igual a 3,5 punts. Per a tots els alumnes: La assistència a pràctiques és obligatòria. Només es permet una falta injustificada a les pràctiques. Les faltes justificades segueixen la normativa de l'ETSEQ. En tots els casos, els alumnes que no assisteixin a una pràctica hauran de posar-se en contacte amb el professor responsable en un termini màxim de 5 dies a comptar des del dia de realització de la pràctica per a poder recuperar la pràctica segons les indicacions del professor. LA NO RECUPERACIÓ DE ALGUNA PRÀCTICA DINS DEL TERMINI ESTABLERT IMPLICA DIRECTAMENT UN SUSPENS DE L'ASSIGNATURA. |
Basic |
Huera-Huarte, F.J. , Apuntes de clase: Experimental Methods for mechanical engineering, ,
Smith, S.W., The Scientist & Engineer’s Guide to Digital Signal Processing., CRC Press., 1997
|
Tots els recursos escrits que es suministraran a l'assignatura, seràn en llengua anglesa. |
Complementary |
|
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
DYNAMICS OF MECHANICAL SYSTEMS/20224123 |
|
Subjects that it is recommended to have taken before |
PHYSICAL FUNDAMENTALS OF ENGINEERING II/20224005 | MATHEMATICAL FUNDAMENTALS OF ENGINEERING I/20224006 | NUMERICAL METHODS AND ALGORITHMIC PROGRAMMING/20224003 | PHYSICAL FUNDAMENTALS OF ENGINEERING I/20224004 | MATHEMATICAL FUNDAMENTALS OF ENGINEERING II/20224007 | STATISTICAL METHODS IN ENGINEERING/20224008 | MECHANICS AND THEORY OF MECHANISMS I/20224103 | ELASTICITY AND DURABILITY OF MATERIALS I/20224106 | ELASTICITY AND DURABILITY OF MATERIALS II/20224107 | MECHANICS AND THEORY OF MECHANISMS II/20224104 | MACHINE DESIGN/20224122 |
|
|
Other comments |
Tots els recursos escrits que es suministraran a l'assignatura, seràn en llengua anglesa. |
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|