Type A
|
Code |
Competences Specific | | A1 |
Possess sufficient technical knowledge to identify and evaluate the existing occupational risks in a company and propose the measures needed to control and reduce the risks detected, taking into account the legislation and regulations in force in each of the related subjects. |
Type B
|
Code |
Competences Transversal | | CT2 |
Forming opinions on the basis of the efficient management and use of information. |
| CT3 |
Solve complex problems critically, creatively and innovatively in multidisciplinary contexts.
|
| CT5 |
Communicate complex ideas effectively to all sorts of audiences.
|
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
| A1 |
Aplica els procediments per a la realització de presa de mostres, medicions i tractament de dades de contaminants químics, biológics i físics.
Avalua l'exposició laboral a substàncies químiques, biològiques o físiques a les que està exposat el treballador.
Aplica mesures de control i protecció a compostos químics, biològics i físics.
Coneix l'aplicació dels continguts impartits en sectors industrials i de serveis específics.
|
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
| CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. (Ser digital)
Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement. (Cercar)
Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes. (Organitzar)
Crea informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. (Crear)
Utilitza les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement. (Compartir)
| | CT3 |
Reconeix la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa. (Comprensió)
Segueix un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. (Anàlisi)
Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema. (Creativitat)
Elabora un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada. (Innovació)
Avalua el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i és capaç de trobar limitacions i proposar millores. (Avaluació)
| | CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. (Qualitat)
Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Construcció del discurs)
Produeix un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Eficàcia)
|
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
Topic |
Sub-topic |
1. Contaminants Químics. Hygienic assessment II. |
|
2. Industrial Hygiene - Chemical Agents: Exposure Control. |
|
3.Contaminants Químics. Information on chemical risk |
|
4.Contaminants Químics. Control de contaminants |
|
5. Biological Contaminants |
|
6. Physical pollutants. Non-ionising radiations (optics and electromagnetic fields). |
|
7. Physical pollutants. Dust and vibrations |
|
8.Hygiene risks in specific activities |
|
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
Introductory activities |
|
1 |
0 |
1 |
Lecture |
|
42 |
42 |
84 |
IT-based practicals |
|
4 |
4 |
8 |
Problem solving, exercises |
|
12 |
12 |
24 |
Personal attention |
|
5 |
0 |
5 |
|
Mixed tests |
|
3 |
0 |
3 |
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Introductory activities |
Activities aimed at contacting and collecting information from students and presenting the course |
Lecture |
Presentation of the main contents of the course and that the student has previously worked on using the course pack and the content of the course on Moodle. |
IT-based practicals |
Completion of the test before the face-to-face class.
It is compulsory to complete it. |
Problem solving, exercises |
Exercises to be presented and completed by the student using the Virtual Moodle platform. |
Personal attention |
Resolving students' doubts through the subject's doubts for |
Description |
Resolving students' doubts by means of the forum of doubts of the course and the Moodle messages. |
Methodologies |
Competences
|
Description |
Weight |
|
|
|
|
IT-based practicals |
|
Completion of the test prior to the face-to-face class |
20% |
Problem solving, exercises |
|
Exercise using the virtual platform Moodle |
30% |
Mixed tests |
|
End-of-subject test at the end of the course |
50% |
Others |
|
|
|
|
Other comments and second exam session |
A la segona convocatòria es podrà repetir la prova mixta (prova presencial) i el seu pes a la nota final serà el mateix que l'avaluació continuada. En la prova presèncial cal obtenir un mínim de 4 / 10. Les qualificacions obtingudes en les altres parts avaluades també participaran en la nota final de la segona convocatòria, però no es poden repetir. Durant les probes avaluatives, els tefèfons mòbils, tablets i altres aparells electrònics que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista. |
Basic |
|
the bibliography is related to the documents in the Moodle space of the course and to the forms that there are for each subject. |
Complementary |
|
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|