Tipo A
|
Código |
Competencias Específicas |
|
Profesionalizador |
|
AP1 |
Desenvolupar la planificació de l'acció preventiva a l'empresa i implantar i mantenir sistemes per a la gestió i la promoció de la prevenció a l'empresa |
|
AP2 |
Identificar necessitats de formació, desenvolupar plans formatius i planificar, dissenyar i impartir les accions formatives necessàries per a la prevenció dels riscos laborals per part dels treballadors, la gestió de la prevenció a l'empresa i l'actuació davant d'una emergència. |
|
AP3 |
Identificar necessitats de formació, desenvolupar plans formatius i planificar, dissenyar i impartir les accions formatives necessàries per a la prevenció dels riscos laborals per part dels treballadors, la gestió de la prevenció a l'empresa i l'actuació davant d'una emergència. |
|
AP4 |
Fomentar conductes, hàbits, consums, estils de vida saludables i la participació activa dels treballadors com a protagonistes de la seva salut, així com la cultura preventiva a l'empresa i la creació d'entorns saludables. |
Tipo B
|
Código |
Competencias Transversales |
|
Profesionalizador |
|
BP1 |
Aprender a aprender. |
|
BP2 |
Aprendre a aprendre. |
|
BP3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu, en l'avantguarda del camp de la prevenció |
|
BP4 |
Trabajar de forma autónoma con responsabilidad e iniciativa |
|
BP5 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
|
BP6 |
Intercanviar i integrar informacions amb equips multidisciplinari i exercir una prevenció de riscos laborals d'acord amb criteris ètics. |
|
BP7 |
Comunicar-se adequadament amb els treballadors i amb els seus representants i relacionar-se amb altres tècnics i altres agents tècnics i de gestió de l'empresa amb competències en condicions de seguretat i salut en el treball |
Tipo C
|
Código |
Competencias Nucleares |
|
Profesionalizador |
|
CP1 |
Gestionar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
|
CP2 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l'anglès. |
|
CP3 |
Gestionar la información y el conocimiento. |
|
CP4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en llengua pròpia i les oficials de la URV. |
|
CP5 |
Comprometerse con la ética y la responsabilidad social como ciudadano/na y como profesional (Ciudadanía) |
|
CP6 |
Definir y desarrollar el proyecto académico y profesional. |
|
descripción |
Actividades introductorias |
Actividades destinadas a tomar contacto con los alumnos, recojer información y preparación de los grupos de trabajo. |
Selección/asignación del trabajo de fin de máster |
Presentació de la proposta de treball, segons indicacions i limitacions del temes a tractar. |
Mecanismos de coordinación y seguimiento del trabajo de fin de máster |
Tutories presencials i a través del fòrum de l'assignatura preferentment o a través de correu electrònic del tutor. |
Elaboración del trabajo de fin de máster |
Elaboració del TFM, a partir d'unes orientacions i estructura bàsica. |
Presentación y defensa pública del trabajo de fin de máster |
Presentació davant de tribunal constituit pel coordinador del TFM, com a president, el tutor del TFM i un altre professor del màster. |
|
descripción |
Peso |
Selección/asignación del trabajo de fin de máster |
És requisit presentar la proposta de TFM en les dates estipulades |
Requisit |
Elaboración del trabajo de fin de máster |
Elaboració de la memòria del TFM |
70% |
Presentación y defensa pública del trabajo de fin de máster |
Presentació oral davant de tribunal |
30% |
|
Otros comentarios y segunda convocatoria |
Los alumnos deberán enviar una propuesta de proyecto al responsable de la materia. El responsable de la materia evaluará la propuesta y autorizará (o rechazará) al alumno/s a la realización del trabajo propuesto y le asignará un tutor. La evaluación del trabajo final realizado por un equipo de alumnos se efectuará según normas facilitadas al inicio de la materia y que es encontrarán colgadas en el campus virtual de la URV El trabajo final será defendido públicamente por el grupo ante una Comisión Evaluadora, que lo calificará. La Comisión Evaluadora del trabajo final estará formada por tres miembros: El profesor encargado de la materia, que será el presidente y 2 profesores del curso. |