Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Professionalitzador |
|
AP1 |
A1.1 Formular les estratègies necessàries de recollida de dades per al disseny i l'aplicació de models conceptuals i de càlcul per a un millor enteniment de sistemes complexos de l'enginyeria i la gestió ambiental. |
|
AP2 |
A1.2. Analitzar les interaccions dinàmiques en els sistemes complexos de l'entorn i medi ambient. |
|
AP4 |
A1.4. Aplicar les eines i estratègies de gestió i/o disseny de procés i producte apropiats des del punt de vista de la sostenibilitat. |
|
AP5 |
A2.1. Conèixer i aplicar les últimes i més innovadores tecnologies respectuoses amb el medi ambient per resoldre els problemes ambientals en diversos àmbits d'activitat, per exemple els de la indústria química i alimentària. |
|
AP6 |
A2.2. Gestionar projectes tècnics o professionals complexos. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Professionalitzador |
|
BP1 |
B1.1. Comunicar i discutir propostes i conclusions en fòrums multilingües, especialitzats i no especialitzats, d'una manera clara i sense ambigüitats. |
|
BP2 |
B1.2. Adaptar-se a un entorn canviant. |
|
BP6 |
B3.1. Treballar en equip de forma col·laborativa, amb responsabilitat compartida en equips multidisciplinaris, multilingües i multiculturals |
|
BP7 |
B4.1. Mostrar compromís amb una actitud d'aprenentatge continu. |
|
BP8 |
B4.2. Aprendre de forma autònoma i amb iniciativa |
|
BP9 |
B5.1. Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa, en un context d'investigació i innovació. |
|
BP10 |
B5.2. Resoldre problemes complexos, en entorns nous i en contextos d'innovació i multidisciplinaris. |
|
BP11 |
B5.3. Aplicar pensament crític, lògic i creatiu, en un context d'investigació i innovació |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
CC1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
|
CC2 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
|
CC3 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
|
CC4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes i presentació de l’assignatura. |
Sessió Magistral |
Exposició dels continguts de l'assignatura.
|
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura. |
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
Plantejament d’una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global. |
Pràctiques a través de TIC |
Aplicar, a nivell pràctic, la teoria d'un àmbit de coneixement en un context determinat. Exercicis pràctics a través de les TIC de manera autònoma. |
Atenció personalitzada |
|
|
Descripció |
Pes |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Lliurament d'exercicis realitzats individualment o en grup i comandes periòdicament al final d'una sessió. |
15 |
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
Discussió i resolució d'un problema obert subjecte a restriccions però amb múltiples solucions. Lliurament d'un informe, típicament en grup. |
25 |
Pràctiques a través de TIC |
Realització de pràctiques en grup per traslladar els coneixements teòrics a les eines informàtiques i introduir el coneixement i maneig de programari específic. Inclou el treball individual de l'alumne.
|
10 |
Proves mixtes |
Proves individuals intermèdies mitjançant preguntes curtes conceptuals i problemes d'aplicació sobre els continguts proporcionats fins al moment. Prova individual al final del període lectiu que pot ser global o restringida d'acord amb el rendiment previ de l'estudiant. |
50 |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|