Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Professionalitzador |
|
AP1 |
A1.1 Formular les estratègies necessàries de recollida de dades per al disseny i l'aplicació de models conceptuals i de càlcul per a un millor enteniment de sistemes complexos de l'enginyeria i la gestió ambiental. |
|
AP2 |
A1.2. Analitzar les interaccions dinàmiques en els sistemes complexos de l'entorn i medi ambient. |
|
AP3 |
A1.3. Proporcionar assessorament científic per al desenvolupament de polítiques i presa de decisions sostenibles i respectuoses amb el medi ambient. |
|
AP4 |
A1.4. Aplicar les eines i estratègies de gestió i/o disseny de procés i producte apropiats des del punt de vista de la sostenibilitat. |
|
AP5 |
A2.1. Conèixer i aplicar les últimes i més innovadores tecnologies respectuoses amb el medi ambient per resoldre els problemes ambientals en diversos àmbits d'activitat, per exemple els de la indústria química i alimentària. |
|
AP6 |
A2.2. Gestionar projectes tècnics o professionals complexos. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Professionalitzador |
|
BP1 |
B1.1. Comunicar i discutir propostes i conclusions en fòrums multilingües, especialitzats i no especialitzats, d'una manera clara i sense ambigüitats. |
|
BP2 |
B1.2. Adaptar-se a un entorn canviant. |
|
BP3 |
B2.1. Influir i guiar als altres per millorar el rendiment |
|
BP4 |
B2.2. Proporcionar pautes per a la definició i consecució d'objectius |
|
BP5 |
B2.3. Motivar i transmetre entusiasme als altres |
|
BP6 |
B3.1. Treballar en equip de forma col·laborativa, amb responsabilitat compartida en equips multidisciplinaris, multilingües i multiculturals |
|
BP7 |
B4.1. Mostrar compromís amb una actitud d'aprenentatge continu. |
|
BP8 |
B4.2. Aprendre de forma autònoma i amb iniciativa |
|
BP9 |
B5.1. Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa, en un context d'investigació i innovació. |
|
BP10 |
B5.2. Resoldre problemes complexos, en entorns nous i en contextos d'innovació i multidisciplinaris. |
|
BP11 |
B5.3. Aplicar pensament crític, lògic i creatiu, en un context d'investigació i innovació |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
CC1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
|
CC2 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
|
CC3 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
|
CC4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
|
CC5 |
Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |
|
CC6 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |
Objectius |
Competències |
Desenvolupa adequadament tot un seguit de competències específiques, transversals i nuclears en un projecte integrador. |
AP1 AP2 AP3 AP4 AP5 AP6
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP6 BP7 BP8 BP9 BP10 BP11
|
CC1 CC2 CC3 CC4 CC5 CC6
|
Integra els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar i aplica les tècniques pròpies del camp científic en un projecte concret. |
AP1 AP2
|
BP1 BP4 BP5
|
CC1 CC2
|
Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de definir i dur a terme un projecte,aixi com coneix, analitza i utilitza críticament les fonts i la bibliografia. |
AP1 AP2
|
BP1 BP4 BP5
|
CC1 CC2
|
Comunica correctament els resultats del treball de recerca, amb un discurs coherent i un registre adaptat a l'audiència.
Proposa productes i processos innovadors per a aplicacions reals |
AP1 AP2
|
BP1 BP4 BP5
|
CC1 CC2
|
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes i presentació de l’assignatura. |
Selecció/assignació del treball de fi de màster |
Selecció i assignació de la temàtica del treball de fi de màster a desenvolupar. |
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de màster |
Entrevistes que l’estudiant manté amb el seu tutor/s de treball de fi de màster en diferents moments del desenvolupament del treball. |
Elaboració del treball de fi de màster |
Elaboració d'un treball per part de l'estudiant en el qual es plasmarà l'assoliment de les competències del màster. |
Presentació i defensa pública del treball de fi de màster |
Defensa oral i pública per part dels estudiants del treball de fi de màster. |
|
Descripció |
Pes |
Elaboració del treball de fi de màster |
El tribunal, compost per un grup d'experts universitaris i / o del món industrial, avalua l'informe escrit del projecte, els resultats del TFM al mateix temps que avalua competències transversals i nuclears a partir de la presentació i la defensa del treball realitzat |
60% |
Presentació i defensa pública del treball de fi de màster |
El professor de l'assignatura TFM avalua les competències transversals i nuclears de l'alumne, a partir de les entrevistes personals de selecció del tema del TFM i de seguiment, així com dels informes dels agents externs que hagin participat en el desenvolupament del projecte. |
40% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
OBSERVACIONS: Assignatura que sols disposa d'una sola convocatòria d'avaluació. Els estudiants que matriculin aquesta assignatura no podran sol·licitar la convocatòria addicional d'exàmens. |