Type A
|
Code |
Competences Specific |
|
Professionalitzador |
|
AP7 |
A2.3 Dirigir i gestionar tècnica i econòmicament projectes, instal·lacions, plantes, empreses i centres tecnològics en l'àmbit de l'enginyeria química i els sectors industrials relacionats. (G3) |
|
AP12 |
A3.5 Dirigir i supervisar tot tipus d'instal·lacions, processos, sistemes i serveis de les diferents àrees industrials relacionades amb l'enginyeria química (I5) |
|
AP14 |
A4.1 Dirigir i organitzar empreses, així com sistemes de producció i serveis, aplicant coneixements i capacitats d'organització industrial, estratègia comercial, planificació i logística, legislació mercantil i laboral, comptabilitat financera i de costos (P1) |
|
AP15 |
A4.2 Dirigir i gestionar l'organització del treball i els recursos humans aplicant criteris de seguretat industrial, gestió de la qualitat, prevenció de riscos laborals, sostenibilitat, i gestió mediambiental (P2) |
|
AP16 |
A4.3 Gestionar la Recerca, el Desenvolupament i la Innovació Tecnològica, atenent a la transferència de tecnologia i els drets de propietat i de patents (P3) |
Type B
|
Code |
Competences Transversal |
|
Professionalitzador |
|
BP1 |
B1.1 Comunicar i discutir propostes i conclusions en fòrums multilingües, especialitzats i no especialitzats, d'una manera clara i sense ambigüitats (G9). |
|
BP3 |
B2.1 Liderar i definir equips multidisciplinaris capaços de resoldre canvis tècnics i necessitats directives en contextos nacionals i internacionals. (G8) |
|
BP4 |
B3.1 Treballar en equip de forma col·laborativa, amb responsabilitat compartida en equips multidisciplinaris, multilingües i multiculturals |
|
BP5 |
B4.1 Posseir les habilitats de l'aprenentatge autònom per mantenir i millorar les competències pròpies de l'enginyeria química que permetin el desenvolupament continu de la professió. (G11) |
|
BP7 |
B5.2 Integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat d'emetre judicis i presa de decisions, a partir d'informació incompleta o limitada, que incloguin reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques de l'exercici professional. (G7) |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
|
Comú |
|
CC1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
|
CC5 |
Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |
Objectives |
Competences |
Identify your listening blocks and improve your listening skills. |
AP7 AP12 AP14 AP15 AP16
|
BP1 BP3 BP4 BP7
|
CC1
|
Assess your self-disclosure and improve it. |
AP7 AP12 AP14 AP15 AP16
|
BP3 BP4
|
|
Make clear and complete statements about your inner experience. |
AP7 AP12 AP14 AP15 AP16
|
BP1 BP3 BP4
|
|
Be aware of and understand non-verbal cues. |
AP7 AP12 AP14 AP15 AP16
|
BP1 BP3 BP4
|
CC5
|
Recognize your own and others' hidden agendas. |
AP7 AP12 AP14 AP15 AP16
|
BP3 BP4
|
|
Apply transactional analysis to improve your communications. |
AP7 AP12 AP14 AP15 AP16
|
BP3 BP4
|
CC5
|
Explore and expand personal models. |
AP7 AP12 AP14 AP15 AP16
|
BP1 BP3 BP4 BP7
|
|
Improve your assertiveness skill. |
AP7 AP12 AP14 AP15 AP16
|
BP1 BP3 BP4
|
CC5
|
Employ fair fighting with intimates. |
AP7 AP12 AP14 AP15 AP16
|
BP1 BP3 BP4
|
CC5
|
Use validation strategies in conflict situations. |
AP7 AP12 AP14 AP15 AP16
|
BP1 BP3 BP4
|
CC5
|
Enhance negotiation skills. |
AP7 AP12 AP14 AP15 AP16
|
BP1 BP3 BP4
|
|
Be aware of and test first impressions. |
AP7 AP12 AP14 AP15 AP16
|
BP3 BP4
|
|
Break the ice and make conversation with the people who attract you. |
AP7 AP12 AP14 AP15 AP16
|
BP3 BP4 BP5
|
|
Influence others. |
AP7 AP12 AP14 AP15 AP16
|
BP1 BP3 BP4
|
CC5
|
Topic |
Sub-topic |
Basic Skills. |
Listening.
Self-disclosure.
Expressing. |
Advanced Skills. |
Body language.
Paralanguage and metamessages.
Hidden agendas.
Transactional analysis.
Clarifying language. |
Conflict Skills. |
Assertiveness training.
Fair fighting.
Validation strategies.
Negotiation. |
Social Skills. |
Prejudgment.
Making contact.
Influencing others. |
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours |
Hours outside the classroom |
(**) Total hours |
Activitats Introductòries |
|
1 |
1.5 |
2.5 |
|
Sessió Magistral |
|
8 |
12 |
20 |
Avantprojecte |
|
12 |
20 |
32 |
Debats |
|
5 |
10 |
15 |
Presentacions / exposicions |
|
1 |
0 |
1 |
|
Atenció personalitzada |
|
1 |
1.5 |
2.5 |
|
Proves mixtes |
|
3 |
0 |
3 |
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Activitats Introductòries |
Simulation to appreciate the importance of interpersonal communication to team effectiveness. |
Sessió Magistral |
Introduction of the topics of the program by the instructor. |
Avantprojecte |
Observation and coaching of instructors that act as technical coaches in the integrated design projects of the Chemical Engineering program. |
Debats |
Debates based on a few topics of the program and driven by students. |
Presentacions / exposicions |
Oral presentation of projects' results. |
|
Atenció personalitzada |
Avantprojecte |
|
Description |
It is strongly recommended that students check their findings periodically with the help of the instructor and other people who will support the project from the School. |
|
|
Description |
Weight |
Avantprojecte |
Final report |
35% |
Presentacions / exposicions |
Oral presentation of projects' results |
15% |
Proves mixtes |
Test |
50% |
|
Other comments and second exam session |
|
Bàsica |
Matthew McKay; Martha Davis; Patrick Fanning, Messages: The Communications Skills Book, 3rd edition, 2009, New Harbinger Publications
|
|
Complementària |
Kerry Patterson; Joseph Grenny; Ron McMillan; Al Switzler, Crucial Conversations: Tools for Talking When Stakes Are High, 1st edition, 2002, McGraw-Hill
Marshall B. Rosenberg, Nonviolent Communication: A Language of Life, 2nd edition, 2003, PuddleDancer Press
Martha Davis; Kim Paleg; Patrick Fanning, The Messages Workbook: Powerful Strategies for Effective Communication at Work & Home, 1st edition, 2004, New Harbinger Publications
|
|
Subjects that continue the syllabus |
LIDERATGE D'EQUIPS/20685119 |
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|