Type A
|
Code |
Competences Specific | | A1.4 |
Aplicar mètodes d'anàlisi teòrics i empírics avançats per a la presa de decisions empresarials. |
| A1.5 |
Analitzar la complexitat de l'entorn econòmic (micro i macro) i legal de l'empresa tecnològica i de l'explotació de la innovació, en un entorn canviant i poc definit. |
Type B
|
Code |
Competences Transversal | | B3.1 |
Treballar en equip de forma col·laborativa, amb responsabilitat compartida en equips multidisciplinaris, multilingües i multiculturals i en entorns complexos |
| B3.2 |
Resoldre els conflictes de manera constructiva. |
| B5.2 |
Resoldre problemes complexos de manera crítica, creativa i innovadora, en contextos multidisciplinars. |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
| A1.4 |
Sap interpretar dades macroeconòmiques.
Sap fer prediccions a partir de dades observades , en l'àmbit de les empreses productives de base tecnològica o industrial
| | A1.5 |
Comprèn el funcionament dels mercats nacionals i internacionals i la seva complexitat en relació a les empreses tecnològiques i industrials.
|
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
| B3.1 |
Sap organitzar el treball en equip per a l'anàlisi macroeconòmic i la conjuntura internacionals
| | B3.2 |
Assumeix la responsabilitat del resultat del treball de l'equip i no únicament de la seva part.
Resol els conflictes que apareixen en el treball en equip de forma constructiva, amb responsabilitat ètica i atenent a la multiculturalitat i multidisciplinarieidad de l'equip.
| | B5.2 |
Transmet la informació econòmica a professionals d'altres disciplines per a la presa de decisions en contextos multidisciplinaris.
|
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
Topic |
Sub-topic |
1. PIB i renda |
|
2. Desequilibris interns i externs |
|
3. Estrucutra productivita, salaris i productivitat |
|
4. Anàlisi industrial de mercats internacionals |
|
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
6 |
7 |
13 |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
|
8 |
11 |
19 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
8 |
11 |
19 |
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
4 |
16 |
20 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves mixtes |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Activitats Introductòries |
Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels estudiants i presentació de l’assignatura. |
Sessió Magistral |
Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
Aplicar, a nivell pràctic, la teoria d'un àmbit de coneixement en un context determinat. Exercicis pràctics a través de les TIC. |
Resolució de problemes, exercicis |
Anàlisi i resolució d'un problema o exercici pràctic concret relacionat amb un projecte i presentació de resulats |
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
Plantejament d’una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global. |
Atenció personalitzada |
Temps per resoldre dubtes als estudiants. |
Description |
Atenció personalitzada per resoldre els dubtes dels estudiants sobre l'assignatura es realitzarà de forma online. |
Methodologies |
Competences
|
Description |
Weight |
|
|
|
|
Resolució de problemes, exercicis |
|
Anàlisi i resolució d'un exercicis relacionats amb un projecte i exposició dels resultats |
40 |
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
Plantejament d’una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global |
30 |
Proves mixtes |
|
Resolució d'un cas pràctic proposat pel professor que conté preguntes sobre els continguts i exercicis curts. |
30 |
Others |
|
|
|
|
Other comments and second exam session |
Per a la segona convocatòria, els estudiants han de superar un examen final (60%) i han de lliurar el Treball Comparatiu (incloent activitats i presentació) (40%). Si el Treball Comparatiu s'han lliurat prèviament, es pot conservar la nota. AVALUACIÓ DOCÈNCIA EN LÍNIA CURS 2021-22 Aquest curs acadèmic l'avaluació serà mitjançant proves online. |
Bàsica |
|
OECD Statistics, WTO
Statistics, Eurostat, World Bank Open Data. IMF Data |
Complementària |
Krugman, P., International economics : theory & policy, 10th, Pearson
|
Krugman, P. (2015): International economics: theory & policy
, 10th edition, Ed. Pearson |
|
Other comments |
assistència |
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|