Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A1.3 |
Analitzar la situació financera d'empreses tecnològiques, incloent l'entorn fiscal nacional i internacional, des de la perspectiva multidisciplinària i canviant pròpia del desenvolupament tecnològic i la innovació tècnica. |
| A1.4 |
Aplicar mètodes d'anàlisi teòrics i empírics avançats per a la presa de decisions empresarials. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B1.2 |
Adaptar-se als canvis. Modificar el comportament i el mètode de treball en resposta a condicions canviants. |
| B4.1 |
Posseir les habilitats de l'aprenentatge autònom per mantenir i millorar les competències pròpies de la titulació que permetin el desenvolupament continu. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A1.3 |
Comprèn el sistema tributari: coneix els diferents impostos, així com les formes de relació entre l'empresa i l'Administració Tributària, tant nacional com internacional, pel que fa a empreses tecnològiques.
| | A1.4 |
Sap realitzar una liquidació d'un impost (IVA, IS, etc.), en un àmbit nacional i internacional, pel que fa al tipus d'empresa tecnològica i industrial.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B1.2 |
Sap adaptar les obligacions tributàries de l'empresa a canvis en la legislació.
| | B4.1 |
Sap buscar de forma autònoma les fonts legislatives del sistema tributari, incloent sistemes tributaris complexos i internacionals
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
11 |
15 |
26 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
10 |
15 |
25 |
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
5 |
15 |
20 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves mixtes |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
|
Sessió Magistral |
|
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
Atenció personalitzada |
|
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
|
25 |
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
|
35 |
Proves mixtes |
|
|
40 |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Segona convocatòria: el procediment d'avaluació seguirà els mateixos criteris que a la primera |
Bàsica |
Miller, A. & Oats, L. , Principles of international taxation, 2014, . Haywards Heath: Bloomsbury
Lamensch, M. , European Value Added Tax in the Digital Era, 2015, IBFD: Amsterdam
|
|
Complementària |
Ben Terra, J.K., A Guide to the European VAT Directives 2016, 2016, IBFD: Amsterdam
European Commission, Taxation and customs union ; Eurostat, Taxation trends in the European Union : focus on the crisis : the main impacts on EU tax systems , 2011, Louxemburg: Publications Office of the European Un
Hernández de Cos, P., y López Rodríguez, D., Tax structure and revenue-raising capacity in Spain: a comparative analysis with the EU, 2014, Banco de España
Schellekens, M., European Tax Handbook , 2017, IBFD: Amsterdam
United Nations, Taxation and Technology Transfer: Key Issues, 2005, United Nations
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|