Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A1.4 |
Aplicar mètodes d'anàlisi teòrics i empírics avançats per a la presa de decisions empresarials. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B2.1 |
Liderar i definir equips multidisciplinaris capaços de resoldre canvis tècnics i necessitats directives en contextos nacionals i internacionals i entorns poc definits |
| B2.2 |
Proporcionar propòsit i direcció. Influir i guiar a altres per millorar el rendiment i aconseguir objectius. |
| B3.1 |
Treballar en equip de forma col·laborativa, amb responsabilitat compartida en equips multidisciplinaris, multilingües i multiculturals i en entorns complexos |
| B3.2 |
Resoldre els conflictes de manera constructiva. |
| B4.1 |
Posseir les habilitats de l'aprenentatge autònom per mantenir i millorar les competències pròpies de la titulació que permetin el desenvolupament continu. |
| B5.2 |
Resoldre problemes complexos de manera crítica, creativa i innovadora, en contextos multidisciplinars. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A1.4 |
Sap aplicar instruments de l'anàlisi estratègica per a la presa de decisions en situacions complexes pròpies de l'entorn tecnològic i l'explotació de la innovació.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B2.1 |
Coneix instruments per al lideratge en entorns d'incertesa.
| | B2.2 |
Sap desenvolupar estratègies per influir als altres en contextos multidisciplinaris
| | B3.1 |
Sap organitzar el treball de manera col·laborativa en contextos complexos i multidisciplinaris.
| | B3.2 |
Assumeix la responsabilitat del resultat del treball de l'equip i no únicament de la seva part.
Resol els conflictes que apareixen en el treball en equip de forma constructiva, amb responsabilitat ètica i atenent a la multiculturalitat i multidisciplinarieidad de l'equip.
| | B4.1 |
Desenvolupa la capacitat de pensar estratègicament aprofitant els coneixements tècnics i les eines de presa de decisions.
| | B5.2 |
Sap dissenyar estratègies empresarials en un marc tecnològic, en contextos complexos i de manera crítica.
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Jocs d'habilitat |
|
Jocs d'atzar
|
|
Presa de decisions seqüencials |
|
Presa de decisions simultànies
|
|
Jocs motius mixtos per a dues persones |
|
Estratègies contínues |
|
Estratègies mixtes |
|
Jocs repetits
|
|
Jocs multi-personals |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
10 |
14 |
24 |
Presentacions / exposicions |
|
2 |
10 |
12 |
Treballs |
|
8 |
12 |
20 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
5 |
5 |
10 |
Atenció personalitzada |
|
2 |
2 |
4 |
|
Proves mixtes |
|
2 |
2 |
4 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Introducció en la assignatura i el sistema d'avaluació. |
Sessió Magistral |
Exposició dels continguts de la assignatura per part del professor. |
Presentacions / exposicions |
Presentació d'un treball per part dels estudiants. |
Treballs |
Treballs que realitza el estudiant. |
Resolució de problemes, exercicis |
Anàlisi i resolució d'un problema o exercici pràctic concret relacionat amb la temàtica de l'assignatura. |
Atenció personalitzada |
Consulta dels estudiants sobre les problemes, el treball y altres continguts de la assignatura. |
Descripció |
En el horari de consulta els estudiants poden fer preguntes respecte als continguts de la assignatura. Les consultes es farán al despatx del professor en el horari establert o concertant hora prèviament.
Aquest curs acadèmic, les consultes es faran de forma online.
|
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Presentacions / exposicions |
|
Exposició oral per part de l'estudiant d'un tema concret o d'un treball (prèvia presentació escrita). |
10% |
Treballs |
|
Treballs que realitza l'estudiant |
30% |
Resolució de problemes, exercicis |
|
Anàlisi i resolució d'un problema o exercici pràctic concret relacionat amb la temàtica de l'assignatura. |
10% |
Proves mixtes |
|
Proves que combinen preguntes de desenvolupament, preguntes objectives de preguntes curtes i/ proves objectives tipus test. |
50% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Per a la segona convocatòria (segona convocatòria), els estudiants han de passar un examen (60%) i han de lliurar un cas pràctic (40%). Si l'estudi de cas s'ha lliurat anteriorment, es pot conservar la nota. AVALUACIÓ DOCÈNCIA EN LÍNIA CURS 2020-21 Aquest curs acadèmic l'avaluació en primera convocatòria combinarà: - proves online - proves finals que es realitzaran de forma presencial al final del quadrimestre. |
Bàsica |
Dixit, Skeath, Reiley, Games of strategy, 3er, Norton
Bierman, Fernandez, Game theory with economic applications, 2nd, Addison-Wesley
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|