Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A1.1 |
Aplicar coneixements en la direcció d'empreses amb contextos d'empreses tecnològiques i de les seves àrees funcionals, atès el caràcter multidisciplinari i d'indefinició del procés d'innovació tècnica i científica. |
| A1.4 |
Aplicar mètodes d'anàlisi teòrics i empírics avançats per a la presa de decisions empresarials. |
| A2.4 |
Dissenyar estratègia de màrqueting i comunicació per a empreses tecnològiques, atenent a la naturalesa de les mateixes i les implicacions ambientals i socials per al territori. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B1.1 |
Comunicar idees complexes de manera efectiva a tot tipus d’audiències. |
| B1.2 |
Adaptar-se als canvis. Modificar el comportament i el mètode de treball en resposta a condicions canviants. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A1.1 |
Identifica les implicacions d'un pla de màrqueting per als diferents departaments de l'empresa de caràcter tecnològic, atenent al seu perfil multidisciplinari.
| | A1.4 |
Sap buscar i sistematitzar la informació per desenvolupar estratègies de màrqueting, tenint en compte les implicacions de sostenibilitat i ètica social pròpies de les empreses tecnològiques, industrials, i d'explotació de la innovació
| | A2.4 |
Coneix la funció estratègica del màrqueting en empreses tecnològiques i d'innovació, comprenent l'impacte social i mediambiental de les mateixes.
Sap analitzar la situació de mercats nacionals i internacionals per establir estratègies de màrqueting per a aquest tipus d'empreses i l'entorn canviant propi de la innovació industrial i la seva explotació.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B1.1 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques (qualitat).
Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes (construcció del discurs).
Produeix un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes (eficàcia).
Sap gestionar la informació complexa relativa a empreses tecnològiques i industrials al seu entorn amb implicacions socials i mediambientals, per establir estratègies de màrqueting apropiades.
| | B1.2 |
Adapta les estratègies de màrqueting a entorns canviants i poc definits, nacionals i internacionals.
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
1. Gestió de producte; Insights i oportunitats de mercat |
|
2. Pressupost de marketing, activitats de pla de llançament, innovació de producte i Storytelling |
|
3. Desenvolupament de concepte, preu, cost objectiu, marge brut, previsió vendes i presa de decisió. |
|
4. Product Branding |
|
5. Llançament de producte i revisió conceptes clau |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
10 |
14 |
24 |
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
8 |
17 |
25 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
6 |
10 |
16 |
Treballs |
|
2 |
4 |
6 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves mixtes |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels estudiants i presentació de l’assignatura. |
Sessió Magistral |
Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
Plantejament d’una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura, per part de l'estudiant. |
Treballs |
L'estudiant haurà de resoldre i exposar un treball pràctic, |
Atenció personalitzada |
Temps per atendre i resoldre dubtes als estudiants. |
Descripció |
Temps per atendre i resoldre dubtes als estudiants. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
Els estudiants realitzaran estudis pràctics |
20 |
Treballs |
|
L'estudiant haurà de resoldre i exposar un treball pràctic, |
20 |
Proves mixtes |
|
Examen final sobre els continguts de tota l'assignatura. |
50 |
Altres |
|
Participació activa a les classes. |
10 |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
L'assistència a les classes teòriques i pràctiques és requisit per al seguiment de l'avaluació continuada en primera convocatòria (mínim 80%). En primera convocatòria és condició necessària per aprovar assolir un mínim de 4 sobre 10 en l'examen final. Per la segona convocatòria els estudiants han de realitzar un examen final (60%) i han de lliurar un estudi de cas (40%). Si els treballs i estudis, s'han lliurat prèviament, mantindran la seva nota. |
Bàsica |
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|