Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | CE4 |
Modelar i analitzar la demanda energètica en edificis mitjançant eines informàtiques específiques per a la integració de sistemes eficients de conversió d'energia. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT3 |
Resoldre problemes complexes de manera crítica, creativa i innovadora en contextos multidisciplinaris. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CE4 |
Modela el comportament tèrmic dels edificis utilitzant programari específic per a això.
Calcula les càrregues tèrmiques anuals dels edificis.
Realitza anàlisis paramètrics de les diferents variables de l'edifici per estudiar el seu efecte sobre la seva càrrega màxima y demanda d'energia.
Determina la càrrega màxima dels edificis.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT3 |
Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa.
Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional.
Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema.
Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada.
Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores.
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
1. Introducció. Paràmetres que influeixen en la demanda tèrmica de l'edifici. |
|
2. Modelatge tèrmic en 3D de l'edifici. |
|
3. Definició de les dades del model i opcions de simulació. |
|
4. Ajust de les simulacions i interpretació dels resultats de la simulació. |
|
5. Anàlisi paramètric. |
|
6. Casos d'estudi. |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Webconferència |
|
6 |
0 |
6 |
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada |
|
0 |
10 |
10 |
Webcasting |
|
0 |
4 |
4 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
0 |
17 |
17 |
Fòrums de debat |
|
0 |
7 |
7 |
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
0 |
27 |
27 |
Activitats d’auto seguiment |
|
0 |
3 |
3 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
1 |
2 |
|
Proves de validació |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
|
Webconferència |
Exposició de continguts de l'assignatura i/o presentació d’activitats mitjançant webconferència. Aquesta activitat requereix presència síncrona d’estudiants i professorat. El seu desenvolupament permet diferents graus d’interactivitat en funció dels objectius pretesos. Aquesta activitat pot ser enregistrada en el moment del seu desenvolupament per facilitar-ne la consulta posterior. |
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada |
Lectura i treball de la documentació publicada en diversos formats, elaborada pel professorat, amb l’objectiu de facilitar a l’estudiant el desenvolupament de les competències de caire més teòric i aquells coneixements necessaris per al desenvolupament d’activitats pràctiques. |
Webcasting |
Exposició dels continguts de l'assignatura en format vídeo enregistrat prèviament. Aquesta activitat no requereix presència síncrona d’estudiants i professorat i no permet la interactivitat de manera directa. No obstant, pot aprofitar-se per a proposar activitats interactives asíncrones com per exemple un fòrum. |
Resolució de problemes, exercicis |
Anàlisi i resolució d'un problema o exercici pràctic concret relacionat amb la temàtica de l'assignatura. Aquesta activitat té un abast més acotat i una extensió més reduïda que els treballs. |
Fòrums de debat |
Activitats on, individualment o en grup, els participants argumenten i confronten idees sobre un tema determinat, mitjançant l'ús d’eines asíncrones com el fòrum del Campus Virtual. |
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
Plantejament d'una situació (real o simulada) en la que l’estudiant ha de treballar per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global. |
Activitats d’auto seguiment |
Activitats proposades a l’estudiant, amb un pes mínim, que serveixen per a que l’estudiant pugui autoregular el seu aprenentatge. |
Atenció personalitzada |
|
Descripció |
Antonio Carrillo Andrés acarrillo@uma.es |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Resolució de problemes, exercicis |
|
Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura. |
40 |
Fòrums de debat |
|
Es valorarà la participació i activitat de l'estudiant |
10 |
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
Plantejament d'una situació (real o simulada) en la que l'estudiant ha de treballar per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global. |
40 |
Activitats d’auto seguiment |
|
Activitats proposades a l'estudiant, amb un pes mínim, que serveixen perquè l'estudiant pugui autoregular el seu aprenentatge. Podrà repetir-se tantes vegades com es vulgui i per a l'avaluació final es considerarà la nota més alta assolida |
10 |
Proves de validació |
|
Les proves de validació consistiran en webconferencias individuals en què el professorat plantejarà preguntes sobre les activitats realitzades. |
0 |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
|