Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
| A33 |
Coneixement adequat dels sistemes constructius convencionals i la seva patologia. |
| A35 |
Coneixement adequat dels sistemes constructius industrialitzats. |
| A45 |
Aptitud per a la concepció, la pràctica i desenvolupament de projectes d'execució arquitectònics. |
| A46 |
Aptitud per a la concepció, la pràctica i desenvolupament de projectes urbans |
| A47 |
Aptitud per a la concepció, la pràctica i desenvolupament de direcció d'obres. |
| A49 |
Aptitud per intervenir en el patrimoni construït, en la seva conservació, restauració i rehabilitació. |
| A53 |
Aptitud per catalogar el patrimoni edificat i urbà i planificar la seva protecció. |
| A56 |
Capacitat per dissenyar i executar traçats urbans i projectes d'urbanització, jardineria i paisatge. |
| A70 |
Coneixement adequat dels mecanismes de redacció i gestió dels plans urbanístics a qualsevol escala. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
| B1 |
Aprendre a aprendre. |
| B2 |
Resoldre problemes complexos de forma efectiva en el camp de l'Arquitectura. |
| B3 |
Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació. |
| B4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
| B5 |
Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida. |
| B7 |
Tenir sensibilització en temes mediambientals. |
| B8 |
Gestionar projectes tècnics o professionals. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
| C2 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
| C3 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
| C4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
| C5 |
Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |
| C6 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A33 |
Posar en funcionament, en l'àmbit professional de l'arquitectura i de manera integrada, les competències específiques, transversals i nuclears indicades
Integrar els coneixements teòrics amb els projectes, els quals es poden aplicar
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'arquitectura i l'urbanisme
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en el context de la professió d'arquitecte
Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de l'àmbit de l'arquitectura
|
| A35 |
Posar en funcionament, en l'àmbit professional de l'arquitectura i de manera integrada, les competències específiques, transversals i nuclears indicades
Integrar els coneixements teòrics amb els projectes, els quals es poden aplicar
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'arquitectura i l'urbanisme
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en el context de la professió d'arquitecte
|
| A45 |
Posar en funcionament, en l'àmbit professional de l'arquitectura i de manera integrada, les competències específiques, transversals i nuclears indicades
Integrar els coneixements teòrics amb els projectes, els quals es poden aplicar
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'arquitectura i l'urbanisme
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en el context de la professió d'arquitecte
Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de l'àmbit de l'arquitectura
|
| A46 |
Posar en funcionament, en l'àmbit professional de l'arquitectura i de manera integrada, les competències específiques, transversals i nuclears indicades
Integrar els coneixements teòrics amb els projectes, els quals es poden aplicar
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'arquitectura i l'urbanisme
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en el context de la professió d'arquitecte
|
| A47 |
Posar en funcionament, en l'àmbit professional de l'arquitectura i de manera integrada, les competències específiques, transversals i nuclears indicades
Integrar els coneixements teòrics amb els projectes, els quals es poden aplicar
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'arquitectura i l'urbanisme
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en el context de la professió d'arquitecte
|
| A49 |
Posar en funcionament, en l'àmbit professional de l'arquitectura i de manera integrada, les competències específiques, transversals i nuclears indicades
Integrar els coneixements teòrics amb els projectes, els quals es poden aplicar
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'arquitectura i l'urbanisme
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en el context de la professió d'arquitecte
Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de l'àmbit de l'arquitectura
|
| A53 |
Posar en funcionament, en l'àmbit professional de l'arquitectura i de manera integrada, les competències específiques, transversals i nuclears indicades
Integrar els coneixements teòrics amb els projectes, els quals es poden aplicar
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'arquitectura i l'urbanisme
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en el context de la professió d'arquitecte
|
| A56 |
Posar en funcionament, en l'àmbit professional de l'arquitectura i de manera integrada, les competències específiques, transversals i nuclears indicades
Integrar els coneixements teòrics amb els projectes, els quals es poden aplicar
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'arquitectura i l'urbanisme
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en el context de la professió d'arquitecte
|
| A70 |
Posar en funcionament, en l'àmbit professional de l'arquitectura i de manera integrada, les competències específiques, transversals i nuclears indicades
Integrar els coneixements teòrics amb els projectes, els quals es poden aplicar
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'arquitectura i l'urbanisme
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en el context de la professió d'arquitecte
Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de l'àmbit de l'arquitectura
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B1 |
Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes
Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’ informació
Estableix els seus propis objectius d’ aprenentatge
|
| B2 |
Identifica el que és un problema i pren la decisió d’ afrontar-lo
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació
Té un mètode d’ anàlisis que li permet identificar causes poc evidents i avaluar el seu impacte en els problemes
Presenta opcions de solució que són efectives en la majoria dels casos per resoldre els problemes
Troba la solució adequada
|
| B3 |
Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses
Analitza riscos i beneficis de la innovació
Troba nous mètodes de fer les coses d’ una altra manera
Aplica tècniques innovadores i obté resultats
|
| B4 |
Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats
Pren decisions de manera encertada basant-se en dades
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps
Pren decisions encertades en moments compromesos mostrant seguretat, coherència i d’ acord amb una sistemàtica
|
| B5 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències
Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles.
Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva
Accepta i compleix les normes del grup
|
| B7 |
Identifica els problemes i conseqüències derivades del desenvolupament sostenible
Comprèn la sostenibilitat des d'una perspectiva interdisciplinar, considerant la situació global i els reptes que planteja
|
| B8 |
Descriu la situació que justifica la necessitat del projecte
Estableix objectius clars pel projecte
Els objectius del projecte són coherents amb les necessitats detectades en el context
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C2 |
Coneix el maquinari bàsic dels ordinadors
Coneix el sistema operatiu com a gestor del maquinari i el programari com eina de treball
|
| C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors
|
| C4 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric
|
| C5 |
Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics
|
| C6 |
Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals
Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral
|