Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
| A33 |
Coneixement adequat dels sistemes constructius convencionals i la seva patologia. |
| A35 |
Coneixement adequat dels sistemes constructius industrialitzats. |
| A45 |
Aptitud per a la concepció, la pràctica i desenvolupament de projectes d'execució arquitectònics. |
| A46 |
Aptitud per a la concepció, la pràctica i desenvolupament de projectes urbans |
| A47 |
Aptitud per a la concepció, la pràctica i desenvolupament de direcció d'obres. |
| A49 |
Aptitud per intervenir en el patrimoni construït, en la seva conservació, restauració i rehabilitació. |
| A53 |
Aptitud per catalogar el patrimoni edificat i urbà i planificar la seva protecció. |
| A56 |
Capacitat per dissenyar i executar traçats urbans i projectes d'urbanització, jardineria i paisatge. |
| A70 |
Coneixement adequat dels mecanismes de redacció i gestió dels plans urbanístics a qualsevol escala. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
| B1 |
Aprendre a aprendre. |
| B2 |
Resoldre problemes complexos de forma efectiva en el camp de l'Arquitectura. |
| B3 |
Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació. |
| B4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
| B5 |
Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida. |
| B7 |
Tenir sensibilització en temes mediambientals. |
| B8 |
Gestionar projectes tècnics o professionals. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
| C2 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
| C3 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
| C4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
| C5 |
Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |
| C6 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A33 |
Posar en funcionament, en l'àmbit professional de l'arquitectura i de manera integrada, les competències específiques, transversals i nuclears indicades
Integrar els coneixements teòrics amb els projectes, els quals es poden aplicar
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'arquitectura i l'urbanisme
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en el context de la professió d'arquitecte
Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de l'àmbit de l'arquitectura
|
| A35 |
Posar en funcionament, en l'àmbit professional de l'arquitectura i de manera integrada, les competències específiques, transversals i nuclears indicades
Integrar els coneixements teòrics amb els projectes, els quals es poden aplicar
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'arquitectura i l'urbanisme
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en el context de la professió d'arquitecte
|
| A45 |
Posar en funcionament, en l'àmbit professional de l'arquitectura i de manera integrada, les competències específiques, transversals i nuclears indicades
Integrar els coneixements teòrics amb els projectes, els quals es poden aplicar
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'arquitectura i l'urbanisme
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en el context de la professió d'arquitecte
Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de l'àmbit de l'arquitectura
|
| A46 |
Posar en funcionament, en l'àmbit professional de l'arquitectura i de manera integrada, les competències específiques, transversals i nuclears indicades
Integrar els coneixements teòrics amb els projectes, els quals es poden aplicar
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'arquitectura i l'urbanisme
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en el context de la professió d'arquitecte
|
| A47 |
Posar en funcionament, en l'àmbit professional de l'arquitectura i de manera integrada, les competències específiques, transversals i nuclears indicades
Integrar els coneixements teòrics amb els projectes, els quals es poden aplicar
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'arquitectura i l'urbanisme
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en el context de la professió d'arquitecte
|
| A49 |
Posar en funcionament, en l'àmbit professional de l'arquitectura i de manera integrada, les competències específiques, transversals i nuclears indicades
Integrar els coneixements teòrics amb els projectes, els quals es poden aplicar
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'arquitectura i l'urbanisme
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en el context de la professió d'arquitecte
Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de l'àmbit de l'arquitectura
|
| A53 |
Posar en funcionament, en l'àmbit professional de l'arquitectura i de manera integrada, les competències específiques, transversals i nuclears indicades
Integrar els coneixements teòrics amb els projectes, els quals es poden aplicar
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'arquitectura i l'urbanisme
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en el context de la professió d'arquitecte
|
| A56 |
Posar en funcionament, en l'àmbit professional de l'arquitectura i de manera integrada, les competències específiques, transversals i nuclears indicades
Integrar els coneixements teòrics amb els projectes, els quals es poden aplicar
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'arquitectura i l'urbanisme
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en el context de la professió d'arquitecte
|
| A70 |
Posar en funcionament, en l'àmbit professional de l'arquitectura i de manera integrada, les competències específiques, transversals i nuclears indicades
Integrar els coneixements teòrics amb els projectes, els quals es poden aplicar
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'arquitectura i l'urbanisme
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en el context de la professió d'arquitecte
Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de l'àmbit de l'arquitectura
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B1 |
Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes
Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’ informació
Estableix els seus propis objectius d’ aprenentatge
|
| B2 |
Identifica el que és un problema i pren la decisió d’ afrontar-lo
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació
Té un mètode d’ anàlisis que li permet identificar causes poc evidents i avaluar el seu impacte en els problemes
Presenta opcions de solució que són efectives en la majoria dels casos per resoldre els problemes
Troba la solució adequada
|
| B3 |
Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses
Analitza riscos i beneficis de la innovació
Troba nous mètodes de fer les coses d’ una altra manera
Aplica tècniques innovadores i obté resultats
|
| B4 |
Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats
Pren decisions de manera encertada basant-se en dades
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps
Pren decisions encertades en moments compromesos mostrant seguretat, coherència i d’ acord amb una sistemàtica
|
| B5 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències
Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles.
Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva
Accepta i compleix les normes del grup
|
| B7 |
Identifica els problemes i conseqüències derivades del desenvolupament sostenible
Comprèn la sostenibilitat des d'una perspectiva interdisciplinar, considerant la situació global i els reptes que planteja
|
| B8 |
Descriu la situació que justifica la necessitat del projecte
Estableix objectius clars pel projecte
Els objectius del projecte són coherents amb les necessitats detectades en el context
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C2 |
Coneix el maquinari bàsic dels ordinadors
Coneix el sistema operatiu com a gestor del maquinari i el programari com eina de treball
|
| C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors
|
| C4 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric
|
| C5 |
Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics
|
| C6 |
Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals
Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral
|
Es durà a terme una avaluació interna (per part de la universitat), una valoració externa (per part del centre de pràctiques) i una autovaloració (per part de l’estudiant). |
Metodologies |
Competències |
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Estada de pràctiques |
|
Cal presentar l'informe i valoració del tutor de pràctiques de l'empresa on s'ha treballat. |
20 |
|
Presentació i defensa dels treballs de pràctiques externes |
|
Caldrà que l'estudiant presenti la feina realitzada. Es valorarà la varietat en les tasques realitzades. El coordinador valorarà el fet que l'estudiant s'hagi introduït en un món on les tasques siguin variades i complexes, n'hagi tret profit i ho sàpiga considerar i explicar verbalment. |
40 |
|
Memòria |
|
La memòria és el document on l'estudiant explica i mostra la feina realitzada. Es valorarà la varietat en les tasques realitzades. El coordinador valorarà el fet que l'estudiant s'hagi introduït en un món on les tasques siguin variades i complexes, n'hagi tret profit i ho sàpiga explicar gràficament i documental. |
40 |
|
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|