Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Comú |
|
AC2 |
Gestió de conflictes a escala interpersonal i a escala Euro-mediterrània |
|
AC5 |
Utilització dels coneixments generals bàsics en els camps professionals definits pel màster |
|
AC6 |
Anàlisi i ús del marc i les eines necessàries per treballar a nivell internacional |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Comú |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
Objectius |
Competències |
Gestionar, el.laborar i fer seguiment de projectes de cooperació, culturals i econòmics, en el marc de programes europeus. |
AC2
|
|
|
Analitzar les diferents fonts d'informació per la presentació de projectes. |
AC5
|
|
|
Utilitzar els diversos instruments comunitaris per la cooperació. |
AC6
|
|
|
Valorar les polítiques euromed. |
AC5
|
|
|
Tema |
Subtema |
BLOC I |
1. Conceptos de coordinación de proyectos |
BLOC II |
2. Fase inicial
3. Organización del proyecto y liderazgo
4. El equipo
5. Concepto, factibilidad i análisis
6. Organización y desarrollo
7. Ejecución e implementación
|
BLOC III |
8. Informe sobre el proyecto
9. Final del proyecto y auditoría
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
0 |
2 |
|
Sessió Magistral |
|
8 |
8 |
16 |
Treballs |
|
20 |
24 |
44 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
30 |
30 |
60 |
Presentacions / exposicions |
|
10 |
20 |
30 |
|
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Dynamic classes combining brief theoretical presentation of each topic, debate with the students on their previous prepared arguments on the issue.
The students will have to prepare by groups a role playing for elaborating a european project
Recursos didàctics
X Power-Point Presentations
x Photocopied texts
Estratègies didàctiques
x Theoretical lessons
x Debates
X group work
x Individual work
x Expositions
|
Sessió Magistral |
Dynamic classes combining brief theoretical presentation of each topic, debate with the students on their previous prepared arguments on the issue.
The students will have to prepare by groups a role playing for elaborating a european project
Recursos didàctics
X Power-Point Presentations
x Photocopied texts
Estratègies didàctiques
x Theoretical lessons
x Debates
X group work
x Individual work
x Expositions
|
Treballs |
Durant el desenvolupament del curs, l'alumne realitzarà una exposició oral i un treball. A través d'aquesta s'avaluarà la claredat de la presentació, la cientificitat dels continguts i l'ús de les TIC com a suport. |
Resolució de problemes, exercicis |
Durant el desenvolupament del curs, l'alumne realitzarà una exposició oral i un treball. A través d'aquesta s'avaluarà la claredat de la presentació, la cientificitat dels continguts i l'ús de les TIC com a suport. |
Presentacions / exposicions |
Durant el desenvolupament del curs, l'alumne realitzarà una exposició oral i un treball. A través d'aquesta s'avaluarà la claredat de la presentació, la cientificitat dels continguts i l'ús de les TIC com a suport.
Actitud general, nombre d'intervencions, qualitat de les mateixes i nivell científic. |
|
Treballs |
Presentacions / exposicions |
Atenció personalitzada |
|
Descripció |
Diagnòstic: A l’inici de curs es realitzarà una activitat dins l’aula amb el grup classe que permetrà conèixer els interessos i els coneixements previs dels alumnes.
Seguiment: A través de la tutorització dels treballs a dins l’aula es realitzarà un seguiment de l’evolució dels aprenentatges dels alumnes. I se’ls resoldrà dubtes i indicacions de com treballar.
Fora de l’aula, l’alumne que ho sol•liciti podrà rebre orientació acadèmica a través d’atenció personalitzada.
|
|
|
Descripció |
Pes |
Treballs |
Durant el desenvolupament del curs, l’alumne realitzarà 1 exposició oral d’1 treball. A través d’aquesta s’avaluarà la claredat de la presentació, la cientificitat dels continguts i l’ús de les TIC com a suport. |
60% |
Resolució de problemes, exercicis |
Durant el desenvolupament del curs, l'alumne realitzarà una exposició oral i un treball. A través d'aquesta s'avaluarà la claredat de la presentació, la cientificitat dels continguts i l'ús de les TIC com a suport. |
|
Presentacions / exposicions |
|
|
Altres |
Actitud general, nombre d'intervencions, qualitat de les mateixes i nivell científic. |
40% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
|
Dinsmore, Paul C., Human Factors in Project Management. New York: AMACOM, 1990.
Cable, Dwayne, and Adams, John R., Organizing for Project Management, Upper Darby, PA: Project Management Institute, 1982 [3rd printing, 1989].
Adams, John R., and Campbell, Bryan, Upper Darby, PA: Roles and Responsibilities of the Project Manager,Project Management Institute, 1982 [4th printing, 1990]. |
Complementària |
|
|
|