DADES IDENTIFICATIVES 2007_08
Assignatura STAGE.TREBALL DE RECERCA Codi 125041122
Ensenyament
Estudis Culturals Mediterranis (2006)
Cicle 2on
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
16 Obligatòria Segon Únic anual
Llengua d'impartició
Castellà
Català
Francés
Departament Història i història d'art
Coordinador/a
OLIVÉ SERRET, ENRIC
Adreça electrònica enric.olive@urv.cat
Professors/es
OLIVÉ SERRET, ENRIC
Web
Descripció general i informació rellevant

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
  Comú
Tipus B Codi Competències Transversals
  Comú
Tipus C Codi Competències Nuclears
  Comú

Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Avaluar l’stage de tres mesos en un organisme local o supralocal que permeti tenir contacte directe amb l'àmbit de la cooperació euro-mediterrània
Valorar les aportacions al coneixement de l’àrea mediterrànea.
Aplicar els objectius generals del master a projectes I casos concrets.
Gestionar informació complexe per a redactar informes I el.laborar projectes.

Procediments de selecció
Procediments

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  (*) Hores a classe Hores fora de classe (**) Hores totals
Activitats Introductòries 0 0 0
 
Mecanismes de coordinació i seguiment 0 0 0
Selecció de posició de pràctiques 0 0 0
Estada / execució de pràctiques 0 0 0
Treballs 0 0 0
Relació amb el tutor de pràctiques intern 4 0 4
Relació amb el tutor de pràctiques extern 4 0 4
Presentacions / exposicions 2 20 22
 
Seminaris 370 0 370
 
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Pla específic d'actuació
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries
Mecanismes de coordinació i seguiment
Selecció de posició de pràctiques
Estada / execució de pràctiques
Treballs
Relació amb el tutor de pràctiques intern
Relació amb el tutor de pràctiques extern
Presentacions / exposicions
Seminaris

Mecanismes coordinació/seguiment
 
Relació amb el tutor de pràctiques extern
Relació amb el tutor de pràctiques intern
Activitats Introductòries
Descripció
Diagnòstic: A l’inici de curs es realitzarà una activitat dins l’aula amb el grup classe que permetrà conèixer els interessos i els coneixements previs dels alumnes. Seguiment: A través de la tutorització dels treballs a dins l’aula es realitzarà un seguiment de l’evolució dels aprenentatges dels alumnes. I se’ls resoldrà dubtes i indicacions de com treballar. Fora de l’aula, l’alumne que ho sol•liciti podrà rebre orientació acadèmica a través d’atenció personalitzada.

Avaluació
  Descripció Pes
Activitats Introductòries
Presentacions / exposicions Informe final:
Presentació d’una memòria i defensa d’aquesta davant d’una comissió constituida per una professor de cada una de les universitats partcipants, un representant de l’organisma on s’ha realitzat l’stage, i el coordinador del Màster. La comissió ha d’avaluar la memoria de l’stage així com el nivell general assolit per l’estudiant/a al llarg dels dos anys del Màster. Amb aquest objectiu, la comissió avaluadora haurà de considerar els diversos ítems relacionats com a competències específiques i transversals del conjunt de la titolació, però fent especial èmfasi en les habilitats comunicatives, en la utilització i domini de les TIC, en la comprensió del fenòmen de la diversitat i en els principis ètics de la cooperació.

70%
Seminaris Tutorització per a la preparació de l’stage i al llarg de tot el període de pràctiques. 30%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica

Complementària

Recomanacions