Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Professionalitzador |
|
AP1 |
Dominar en profunditat la llengua, la literatura i la cultura catalanes |
|
AP2 |
Plantejar i resoldre qüestions al voltant dels autors i les obres de diferents períodes de la literatura catalana |
|
Recerca |
|
AR16 |
Formar-se una opinió crítica sobre un text |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Comú |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
Objectius |
Competències |
|
AP1
|
|
|
|
AP2
|
|
|
|
AR16
|
|
|
Tema |
Subtema |
Estudiar els símbols i els mites nacionals catalans a través de la literatura catalana del segle XIX |
Dedicar atenció específica als textos literaris |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
2 |
4 |
|
|
Atenció personalitzada |
|
2 |
0 |
2 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Introduir continguts de manera clara i entenedora |
|
Descripció |
Atendre dubtes dels estudiants |
|
|
Descripció |
Pes |
Activitats Introductòries |
Introduir continguts |
Treballar-ho conjuntament amb els continguts |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
|