DADES IDENTIFICATIVES 2008_09
Assignatura PRÀCTICUM: ELABORACIÓ I TREBALL DE FI DE MÀSTER Codi 125232119
Ensenyament
Ensenyament de Llengues Estrangeres (2007)
Cicle 2on
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Obligatòria Segon Únic anual
Llengua d'impartició
Castellà
Departament Filologies Romàniques
Coordinador/a
MADRONA CAO, MARIA ALICÍA
Adreça electrònica alicia.madrona@urv.cat
Professors/es
MADRONA CAO, MARIA ALICÍA
Web
Descripció general i informació rellevant Elaboración y defensa pública de una unidad didáctica correspondiente a una sesión de tres horas en el aula de E/LE

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
  Comú
  AC5 Confiança en la classe de llengua estrangera. Capacitat per a portar a terme un tasca educativa eficaç tenint en compte l'especificitat de l'ensenyament de llengües
  AC7 Capacitat per dissenyar i desenvolupar tasques d'ensenyament/aprenentatge. Disseny de materials i activitats orientats a un alumnat específic
  Recerca
Tipus B Codi Competències Transversals
  Comú
  BC1 Creativitat. Desenvolupar idees i projectes originals
  BC10 Lideratge
Tipus C Codi Competències Nuclears
  Comú
  CC4 Desenvolupament d’habilitats informacionals
  CC5 Gestió del temps per al desenvolupament acadèmic i professional

Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Que el alumnado demuestre de manera práctica los conocimientos y las destrezas adquiridos durante el desarrollo del Máster AC7
BC1
CC4
CC5
Que el alumnado demuestre sus capacidades docentes y el dominio y la gestión de las habilidades en clase de E/LE AC5
BC10
CC5

Continguts
Tema Subtema
Presentación de los objetivos y el planteamiento de la clase Desarrollo de la Unidad didáctica y su aplicabilidad en la clase de E/LE

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe Hores fora de classe (**) Hores totals
Activitats Introductòries
9 30 39
 
Presentacions / exposicions
1 100 101
 
Atenció personalitzada
10 0 10
 
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Planteamiento previo del tema, elección pactada del docente tutor/a del mismo y selección de los puntos clave de la Unidad Didáctica propuesta, con especial atención al diseño de la Tarea Final
Presentacions / exposicions Presentación pública ante un tribunal formado por tres docentes del programa de la Unidad Didáctica y defensa de la misma.

Atenció personalitzada
 
Atenció personalitzada
Descripció
Tutorización a partir del mes de marzo del desarrollo y evolución de la Unidad Didáctica elegida por parte de un docente del programa.

Avaluació
  Descripció Pes
Presentacions / exposicions Se evaluará la adecuación de la Unidad Didáctica a los objetivos propuestos, la idoneidad de la misma en relación con el grupo de aprendientes elegido, la fluidez y agilidad en la presentación y la adaptabilidad del aluno a los problemas o cuestiones planteadas por el tribunal. 100%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica

Complementària

Recomanacions


 
Altres comentaris
La Unidad Didáctica se presentará después de haber realizado las prácticas docentes obligatorias y haber superado con éxito las asignaturas del Programa.