Type A
|
Code |
Competences Specific |
|
Common |
|
AC1 |
Teories de l'adquisició de segones llengües. Fonaments pedagògics i psicològics de l'adquisició de segones llengües, amb especial referència a l'adquisició de l'espanyol i l'anglès |
|
AC2 |
Metodologia de l'ensenyament de llengües. Principis teòrics i aplicacions pràctiques per a optimitzar el rendiment de l'aprenentatge d'una segona o tercera llengua |
|
AC3 |
Actituds. coneixements i destreses. Ordenació i estructuració del procés d'aprenentatge segons un model comunicatiu, basat en l'acció (comprensió, producció, interacció i mediació orals i escrites) d'acord amb les orientacions del Marc Comú Europeu de Referència per a les llengües, del Consell d'Europa.) |
|
AC4 |
Fonaments lingüístics. Principis bàsics de les diferents àrees de la lingüística teòrica i aplicada, amb especial incidència en la importància de la pragmàtica en l'ensenyament/aprenentatge de llengües |
|
AC5 |
Confiança en la classe de llengua estrangera. Capacitat per a portar a terme un tasca educativa eficaç tenint en compte l'especificitat de l'ensenyament de llengües |
|
AC6 |
Sensibilitat lingüística i cultural. Capacitat per a fer servir la multiculturalitat i la diversitat lingüística com a eina enriquidora i complementària en l'ensenyament de la llengua |
|
AC7 |
Capacitat per dissenyar i desenvolupar tasques d'ensenyament/aprenentatge. Disseny de materials i activitats orientats a un alumnat específic |
|
AC10 |
Capacitat de treball en equip. Interacció alumnat-professorat i entre l'equip docent. |
|
Research |
Type B
|
Code |
Competences Transversal |
|
Common |
|
BC1 |
Creativitat. Desenvolupar idees i projectes originals |
|
BC2 |
Treballar autònomament amb iniciativa |
|
BC3 |
Flexibilitat. Disponibilitat per a l’adaptació en ambients canviants |
|
BC4 |
Resoldre problemes de manera efectiva |
|
BC5 |
Transferibilitat. Aplicar coneixements i habilitats en entorns nous o no familiars i en contextos multidisciplinars relatius a la seva àrea específica |
|
BC6 |
Actuar amb un esperit crític i responsable |
|
BC7 |
Considerar l’ètica i la integritat intel•lectual com a valors essencials a la pràctica professional |
|
BC8 |
Autoestima professional. Comprendre el valor del propi coneixement i del seu impacte a la societat/comunitat |
|
BC9 |
Disponibilitat a la participació compromesa en la vida social |
|
BC10 |
Lideratge |
|
BC11 |
Treballar en equip i gestionar equips |
|
BC12 |
Asertivitat. Comunicar de manera clara i sense ambigüitats tant a audiències expertes com a no expertes |
|
BC13 |
Learning to learn |
|
BC14 |
Planificació i organització |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
|
Common |
|
CC2 |
Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau. |
|
CC3 |
Desenvolupament d’una perspectiva global del món en l’àrea específica on s’ubica el postgrau |
|
CC5 |
Gestió del temps per al desenvolupament acadèmic i professional |
|
Description |
Introductory activities |
Overview of course contents.
Explanation of course structure.
Explanation of course assessment.
Assignment of participants to observation sites.
|
Field work/trips |
Participants will be expected to observe classes for a total of 30 hours --in both a high school and a E.O.I.
Participants will be expected to teach a total of 30 hours --in both a high school and a E.O.I. |
Debates |
We will meet for a total of twenty five hours throughout the months of January, February, March and April. In these seminars learning will be co-constructed through interactions with each other and the course content. Class discussions and oral presentations will focus on subjects such as differentiating instruction, students’ assessment, and classroom management. As such, active participation will be very important. |
Assignments |
Participants will a) write a reflective paper drawing on practicum observations, practicum teaching, readings, discussions and their personal experience; b) write diary entries to document the responses to the in-class discussions and material as well as the links to the observations and readings; c)have oral presentations; and d) develop lesson plans. |
Basic |
Nieto, S., Affirming Diversity. The sociopolitical context of multicultural education., Pearson Education, 2004
Saphier, J. & Gower, R., The skillfull teacher. Building your teaching skills., Research For Better Teaching, 1997
Tomlinson, A.C., The Differentiated Classroom. Responding to the Needs of All Learners., Association for Supervision and Curriculum Development, 1999
Kagan, S., Cooperative learning, Kagan Cooperative Learning, 1992
|
|
Complementary |
|
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |