Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Comú |
|
AC2 |
Metodologia de l'ensenyament de llengües. Principis teòrics i aplicacions pràctiques per a optimitzar el rendiment de l'aprenentatge d'una segona o tercera llengua |
|
AC3 |
Actituds. coneixements i destreses. Ordenació i estructuració del procés d'aprenentatge segons un model comunicatiu, basat en l'acció (comprensió, producció, interacció i mediació orals i escrites) d'acord amb les orientacions del Marc Comú Europeu de Referència per a les llengües, del Consell d'Europa.) |
|
AC5 |
Confiança en la classe de llengua estrangera. Capacitat per a portar a terme un tasca educativa eficaç tenint en compte l'especificitat de l'ensenyament de llengües |
|
AC6 |
Sensibilitat lingüística i cultural. Capacitat per a fer servir la multiculturalitat i la diversitat lingüística com a eina enriquidora i complementària en l'ensenyament de la llengua |
|
AC7 |
Capacitat per dissenyar i desenvolupar tasques d'ensenyament/aprenentatge. Disseny de materials i activitats orientats a un alumnat específic |
|
AC8 |
Familiaritat i competència en l'ús de les noves tecnologies en la classe de llengua. Ús de les noves tecnologies com a eines per a enriquir l'aprenentatge de segones llengües i per a promoure l'autoaprenentatge i l'aprenentatge continuat |
|
AC10 |
Capacitat de treball en equip. Interacció alumnat-professorat i entre l'equip docent. |
|
Recerca |
|
AR1 |
Coneixement i familiaritat amb les eines de cerca d'informació en bases de dades electròniques |
|
AR2 |
Capacitat de disseny i implementació d'estudis seguint el mètode experimental |
|
AR4 |
Capacitat organitzativa i comunicadora |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Comú |
|
BC1 |
Creativitat. Desenvolupar idees i projectes originals |
|
BC2 |
Treballar autònomament amb iniciativa |
|
BC4 |
Resoldre problemes de manera efectiva |
|
BC5 |
Transferibilitat. Aplicar coneixements i habilitats en entorns nous o no familiars i en contextos multidisciplinars relatius a la seva àrea específica |
|
BC8 |
Autoestima professional. Comprendre el valor del propi coneixement i del seu impacte a la societat/comunitat |
|
BC9 |
Disponibilitat a la participació compromesa en la vida social |
|
BC10 |
Lideratge |
|
BC11 |
Treballar en equip i gestionar equips |
|
BC12 |
Asertivitat. Comunicar de manera clara i sense ambigüitats tant a audiències expertes com a no expertes |
|
BC14 |
Planificació i organització |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
CC1 |
Domini de l’expressió i la comprensió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs del postgrau. |
|
CC2 |
Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau. |
|
CC3 |
Desenvolupament d’una perspectiva global del món en l’àrea específica on s’ubica el postgrau |
|
CC4 |
Desenvolupament d’habilitats informacionals |
|
CC5 |
Gestió del temps per al desenvolupament acadèmic i professional |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
3 |
3 |
6 |
|
Selecció de posició de pràctiques |
|
0 |
0 |
0 |
Estada / execució de pràctiques |
|
0 |
0 |
0 |
Treballs de pràctiques externes |
|
0 |
0 |
0 |
Relació amb el tutor de pràctiques intern |
|
0 |
0 |
0 |
Relació amb el tutor de pràctiques extern |
|
0 |
0 |
0 |
Presentacions / exposicions |
|
11 |
220 |
231 |
Treballs |
|
12 |
360 |
372 |
Estudis previs |
|
8 |
8 |
16 |
|
Atenció personalitzada |
|
10 |
150 |
160 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
|
Descripció |
Pes |
Presentacions / exposicions |
Se valorará la seguridad, la claridad expositiva y la destreza oral del alumno o alumna que presente el trabajo. |
20% |
Treballs |
Se valorará la edecuación, conveniencia y originalidad del trabajo presentado. |
80% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Para la presentación de la Unidad Didáctica considerada como el Trabajo Final del Máster, el alumnado tendrá tiempo hasta mediados de septiembre del año en curso. Sin embargo, dado que se trata de defender el trabajo presentado de manera pública delante de un Tribunal Docente, se requiere la presentación previa por triplicado de la Unidad Didáctica, al menos con diez días de antelación a la fecha señalada para su defensa pública. |