Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Comú |
|
AC1 |
Teories de l'adquisició de segones llengües. Fonaments pedagògics i psicològics de l'adquisició de segones llengües, amb especial referència a l'adquisició de l'espanyol i l'anglès |
|
AC2 |
Metodologia de l'ensenyament de llengües. Principis teòrics i aplicacions pràctiques per a optimitzar el rendiment de l'aprenentatge d'una segona o tercera llengua |
|
AC3 |
Actituds. coneixements i destreses. Ordenació i estructuració del procés d'aprenentatge segons un model comunicatiu, basat en l'acció (comprensió, producció, interacció i mediació orals i escrites) d'acord amb les orientacions del Marc Comú Europeu de Referència per a les llengües, del Consell d'Europa.) |
|
AC5 |
Confiança en la classe de llengua estrangera. Capacitat per a portar a terme un tasca educativa eficaç tenint en compte l'especificitat de l'ensenyament de llengües |
|
AC10 |
Capacitat de treball en equip. Interacció alumnat-professorat i entre l'equip docent. |
|
Recerca |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Comú |
|
BC1 |
Creativitat. Desenvolupar idees i projectes originals |
|
BC2 |
Treballar autònomament amb iniciativa |
|
BC3 |
Flexibilitat. Disponibilitat per a l’adaptació en ambients canviants |
|
BC4 |
Resoldre problemes de manera efectiva |
|
BC5 |
Transferibilitat. Aplicar coneixements i habilitats en entorns nous o no familiars i en contextos multidisciplinars relatius a la seva àrea específica |
|
BC10 |
Lideratge |
|
BC13 |
Aprendre a aprendre |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
CC1 |
Domini de l’expressió i la comprensió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs del postgrau. |
|
CC3 |
Desenvolupament d’una perspectiva global del món en l’àrea específica on s’ubica el postgrau |
|
CC4 |
Desenvolupament d’habilitats informacionals |
Objectius |
Competències |
This course tries to help students to understand how a foreign language is acquired in a classroom setting, and how it can be taught. The course will apply theory to practice and will offer a wide range of methodological approaches as well as nowadays best known and most widely used ELT books in primaria, ESO and batxillerat (Macmillan Heinemann ELT). The student will be asked to create his/her own teaching materials for their future teaching situations, as well as use Moodle (the URV's learning environment) on a regular basis. |
AC1 AC2 AC3 AC5 AC10
|
BC1 BC2 BC3 BC4 BC5 BC10 BC13
|
CC1 CC3 CC4
|
Tema |
Subtema |
Approaches to Teaching |
Approaches to Teaching |
Lesson Planning and Classroom Management |
Lesson Planning and Classroom Management |
Classroom Dynamics |
Classroom Dynamics |
Syllabus Design and Instructional Materials |
Syllabus Design and Instructional Materials |
Task and Project Work |
Task and Project Work |
Teaching Grammar |
Teaching Grammar |
Teaching Pronunciation |
Teaching Pronunciation |
Teaching Speaking |
Teaching Speaking |
Teaching Listening |
Teaching Listening |
Teaching Vocabulary |
Teaching Vocabulary |
Teaching Reading |
Teaching Reading |
Teaching Writing |
Teaching Writing |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
0 |
2 |
|
Pràctiques a través de TIC |
|
50 |
0 |
50 |
Sessió Magistral |
|
45 |
0 |
45 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
48 |
0 |
48 |
|
Atenció personalitzada |
|
5 |
0 |
5 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Definition and key issues in Methodology in Second language Teaching.
|
Pràctiques a través de TIC |
Students will have to hand in several on-line activities based on the different topics studied in class. These activities will conform part of the final grade of the subject.
|
Sessió Magistral |
Students will have to read and prepare in avance the different readings that will serve as the text for the course. Most of these readings are journal articles or book chapters on the specific topics. These articles and chapters will then be explained in class.
|
Resolució de problemes, exercicis |
Students will have to hand in several group-work activities prepared in class. These activities will conform part of the final grade of the subject. |
|
Atenció personalitzada |
Activitats Introductòries |
|
Descripció |
Since the subject is based on the continuous assessment, the students are required to hand in several different tasks, which have to be supervised by the teacher before they are finally handed in. |
|
|
Descripció |
Pes |
Pràctiques a través de TIC |
Continuous assessment: After each content unit, the students will be asked to send to Moodle some tasks which, toghether with the activities done in class, will conform the final mark of the subject. |
50% |
Resolució de problemes, exercicis |
Continuous assessment: The students will be asked to hand in some pieces of written work which, toghether with the tasks sent to Moodle, will conform the final mark of the subject. |
50% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
Richards, J. & Renandya, W. (eds)., Methodology in Language Teaching. An, , CUP, 2002
Daughty, C., Williams, J., Focus on form in classroom SLA, , CUP, 1998
ichards, J.C., Rodgers, T. S., Approaches and methods in language teaching, , CUP, 1986
|
A compilation of required readings will also serve as the text for the course. |
|
Complementària |
|
|
|