DADES IDENTIFICATIVES 2008_09
Assignatura ANGLÈS INSTRUMENTAL Codi 125232223
Ensenyament
Ensenyament de Llengues Estrangeres (2007)
Cicle 2on
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Optativa Únic anual
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Filologia Anglogermànica
Coordinador/a
SURIOL ACEDO, EVA
Adreça electrònica eva.suriol@urv.cat
Professors/es
SURIOL ACEDO, EVA
Web
Descripció general i informació rellevant The goal of this course is to review and widen student´s knowledge of English grammar.

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
  Comú
  AC1 Teories de l'adquisició de segones llengües. Fonaments pedagògics i psicològics de l'adquisició de segones llengües, amb especial referència a l'adquisició de l'espanyol i l'anglès
  AC2 Metodologia de l'ensenyament de llengües. Principis teòrics i aplicacions pràctiques per a optimitzar el rendiment de l'aprenentatge d'una segona o tercera llengua
  AC3 Actituds. coneixements i destreses. Ordenació i estructuració del procés d'aprenentatge segons un model comunicatiu, basat en l'acció (comprensió, producció, interacció i mediació orals i escrites) d'acord amb les orientacions del Marc Comú Europeu de Referència per a les llengües, del Consell d'Europa.)
  AC4 Fonaments lingüístics. Principis bàsics de les diferents àrees de la lingüística teòrica i aplicada, amb especial incidència en la importància de la pragmàtica en l'ensenyament/aprenentatge de llengües
  AC6 Sensibilitat lingüística i cultural. Capacitat per a fer servir la multiculturalitat i la diversitat lingüística com a eina enriquidora i complementària en l'ensenyament de la llengua
  AC8 Familiaritat i competència en l'ús de les noves tecnologies en la classe de llengua. Ús de les noves tecnologies com a eines per a enriquir l'aprenentatge de segones llengües i per a promoure l'autoaprenentatge i l'aprenentatge continuat
  AC9 Ús instrumental de la llengua. Fluidesa i precisió en l'ús instrumental de la llengua segons l'itinerari
  AC10 Capacitat de treball en equip. Interacció alumnat-professorat i entre l'equip docent.
  Recerca
Tipus B Codi Competències Transversals
  Comú
  BC2 Treballar autònomament amb iniciativa
  BC3 Flexibilitat. Disponibilitat per a l’adaptació en ambients canviants
  BC4 Resoldre problemes de manera efectiva
  BC5 Transferibilitat. Aplicar coneixements i habilitats en entorns nous o no familiars i en contextos multidisciplinars relatius a la seva àrea específica
  BC13 Aprendre a aprendre
Tipus C Codi Competències Nuclears
  Comú
  CC1 Domini de l’expressió i la comprensió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs del postgrau.
  CC2 Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau.
  CC4 Desenvolupament d’habilitats informacionals

Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
To review and widen student's knowledge of English grammar. AC1
AC2
AC3
AC4
AC6
AC9
AC10
BC3
BC4
BC5
BC13
CC1
CC2
To improve student´s fluency and accuracy in spoken and written English. AC6
AC8
AC9
AC10
BC2
BC4
BC13
CC1
CC4

Continguts
Tema Subtema
1.Verb Forms
1.1. The Present Tenses
1.2. The Past and Perfect Tenses
1.3. The Future
2. Question Formation 2.1. Wh-Questions: Subject Questions and Object Questions
2.2. Yes/No Questions
2.3. Question Tags
3. Modal Verbs
4. Adjectives
5. Relative Clauses 5.1. Relative Pronouns
5.2. Defining Relative Clauses
5.3. Non-Defining Relative Clauses
6. Passive Forms 6.1. Uses
6.2. Formation
6.3. To Have / Get Something Done
7.Countable and Uncountable Nouns
8. Conditional Sentences 8.1. With ‘If’: zero, first, second and third condicional
8.2. I Wish / If Only
8.3. Would Rather
9.Reported Speech 9.1. Uses
9.2. Reporting Verbs
10.Infinitives and Gerunds

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe Hores fora de classe (**) Hores totals
Activitats Introductòries
2 0 2
 
Resolució de problemes, exercicis
12 24 36
Treballs
4 40 44
Metodologies integrades
7 14 21
Presentacions / exposicions
3 30 33
 
Atenció personalitzada
2 10 12
 
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Overview of course contents.
Explanation of course structure.
Explanation of course assessment.
Resolució de problemes, exercicis Participants will show they understand the class objectives by doing exercises in class.
Treballs Participants will write diary entries to document the responses to the in-class discussions and material.
Metodologies integrades Class material will be introduced through readings, listenings and other activities.
Participants will be given many opportunities to put into practice the content of class material through discussions, oral presentations and other activities.
Presentacions / exposicions Students will be required to give oral presentations in class.

Atenció personalitzada
 
Atenció personalitzada
Resolució de problemes, exercicis
Metodologies integrades
Treballs
Presentacions / exposicions
Descripció
Please see office hours.

Avaluació
  Descripció Pes
Resolució de problemes, exercicis Participants will be given many opportunities to put into practice the content of class material through discussions, oral presentations and other activities. As such, active participation will be very important. 20 %
Treballs Participants will be expected to write a reflective journal (20%)
Participants will keep a reflective journal to document the responses to the in-class discussions and activities as well as their personal learning. Diary entries will be written both in and outside of class.
20 %
Metodologies integrades Class contents will be introduced through readings, listening, oral presentations and other activities. Active participation is very important. 10 %
Presentacions / exposicions Participants will be expected to give oral presentations
Participants will be asked to give two oral presentations throughout the course based on a topic of their choice (e.g. their favorite movie, advantages of Internet, etc.). They will also be expected to participate while their peers present by asking questions about the content of their presentations and by giving their opinion.
20%
Altres

There will be quizzes.

30 %
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica Alexander, L.G., Longman English Grammar, 2005,
Rodrigo Fernandez & Ana Fraile, English Grammar with exercises, 2005, Longman
, Oxford Phrasal Verbs Dictionary for Learners of English, 2003, OUP
Swan, M., Practical English usage, 1995, Oxford

Complementària

Recomanacions