Tipo A
|
Código |
Competencias Específicas |
|
Comun |
|
AC1 |
Teories de l'adquisició de segones llengües. Fonaments didàctics, pedagògics i psicológics de l'adquisició de segones llengües, amb especial referència a l'adquisició de l'espanyol i l'anglès |
|
AC2 |
Metodologia de l'ensenyament de llengües. Principis teòrics i aplicacions pràctiques per a optimitzar el rendiment de l'aprenentatge d'una segona llengua |
|
AC3 |
Les destreses comunicatives. Ordenació i estructuració del procés d'aprenentatge segons un model comunicatiu, basat en destreses (escoltar, parlar, escriure, llegir) |
|
AC5 |
Confiança en la classe de llengua estrangera. Capacitat per a portar a terme un tasca educativa eficaç tenint en compte l'especificitat de l'ensenyament de llengües |
|
AC6 |
Sensibilitat lingüística i cultural. Capacitat per fer servir la multiculturalitat i la diversitat lingüística com a eina enriquidora i complementària en l'ensenyament de la llengua |
|
AC7 |
Capacitat per dissenyar i desenvolupar tasques d'ensenyament. Disseny de material i activitats orientats a un alumnat específic |
|
AC8 |
Familiaritat i proficiència en l'ús de les noves tecnologies en la classe de llengua. Ús de les noves tecnologies com a eines per enriquir l'aprenentatge de segones llengües i per a promoure l'autoaprenentatge i l'aprenentatge continuat |
|
AC10 |
Capacitat de treball en equip. Interacció alunme-professor i entre l'equip de professorat |
|
Investigador |
|
AR1 |
Coneixement i familiaritat amb les eines de cerca d'informació en bases de dades electròniques |
|
AR4 |
Capacitat organitzativa i comunicadora |
Tipo B
|
Código |
Competencias Transversales |
|
Comun |
|
BC1 |
Creativitat. Desenvolupar idees i projectes originals |
|
BC2 |
Treballar autònomament amb iniciativa |
|
BC3 |
Flexibilitat. Disponibilitat per a l’adaptació en ambients canviants |
|
BC4 |
Resoldre problemes de manera efectiva |
|
BC5 |
Transferibilitat. Aplicar coneixements i habilitats en entorns nous o no familiars i en contextos multidisciplinars relatius a la seva àrea específica |
|
BC6 |
Actuar amb un esperit crític i responsable |
|
BC7 |
Considerar l’ètica i la integritat intel•lectual com a valors essencials a la pràctica professional |
|
BC8 |
Autoestima professional. Comprendre el valor del propi coneixement i del seu impacte a la societat/comunitat |
|
BC9 |
Disponibilitat a la participació compromesa en la vida social |
|
BC11 |
Treballar en equip i gestionar equips |
|
BC14 |
Planificació i organització |
|
BC15 |
Promoure una actitud orientada a la motivació per la qualitat |
Tipo C
|
Código |
Competencias Nucleares |
|
Comun |
|
CC2 |
Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau. |
|
CC3 |
Desenvolupament d’una perspectiva global del món en l’àrea específica on s’ubica el postgrau |
|
CC4 |
Desenvolupament d’habilitats informacionals |
|
CC5 |
Gestió del temps per al desenvolupament acadèmic i professional |
|
CC6 |
Desenvolupament de processos d’incorporació al món del treball (compte d’altres i/o empreneduria) |
Objetivos |
Competencias |
Familiarizarse con el Marco común europeo de referencia para las lenguas y el Portfolio europeo de las lenguas, del Consejo de Europa, como documentos de trabajo habituales en el ejercicio de la enseñanza de lenguas. |
AC1 AC2 AC3 AC5 AC6 AC7 AC8 AC10 AR1 AR4
|
BC1 BC2 BC3 BC4 BC5 BC6 BC7 BC8 BC9 BC11 BC14 BC15
|
CC2 CC3 CC4 CC5 CC6
|
Reflexionar sobre los fundamentos metodológicos y las implicaciones sociales del Marco común europeo de referencia para las lenguas y el Portfolio europeo de las lenguas, del Consejo de Europa. |
AC1 AC2 AC3 AC5 AC6 AC7 AC8 AC10 AR1 AR4
|
BC1 BC2 BC3 BC4 BC5 BC6 BC7 BC8 BC9 BC11 BC14 BC15
|
CC2 CC3 CC4 CC5 CC6
|
Analizar las aplicaciones del Marco común europeo de referencia para las lenguas y el Portfolio europeo de las lenguas, del Consejo de Europa, en el aprendizaje, la enseñanza y la evaluación de lenguas. |
AC1 AC2 AC3 AC5 AC6 AC7 AC8 AC10 AR1 AR4
|
BC1 BC2 BC3 BC4 BC5 BC6 BC7 BC8 BC9 BC11 BC14 BC15
|
CC2 CC3 CC4 CC5 CC6
|
|
descripción |
Actividades introductorias |
Presentación de la asignatura y del sistema de evaluación. |
Estudios previos |
Documentación previa a las sesiones magistrales. |
Sesión magistral |
Explicación de los contenidos de la asignatura. |
Resolución de problemas/ejercicios en el aula ordinaria |
Actividades prácticas de aplicación de lo explicado en las sesiones magistrales. |
Presentaciones/exposiciones |
Puesta en común de las actividades prácticas realizadas. |
Debates |
Intercambio de opiniones previo a las pruebas de evaluación. |
Resolución de problemas/ejercicios |
Actividades prácticas fuera del aula. |
Trabajos |
Redacción de un trabajo de síntesis |
|
descripción |
Peso |
Presentaciones/exposiciones |
Adecuación, coherencia y cohesión |
10% |
Debates |
Participación y adecuación |
10% |
Resolución de problemas/ejercicios |
Corrección |
20% |
Trabajos |
Corrección del contenido y de la forma, adecuación, coherencia y cohesión de la expresión |
20% |
Pruebas objetivas de preguntas cortas |
Prueba de lectura de los textos facilitados por la profesora en la sesión introductoria |
20% |
Pruebas objetivas de tipo test |
Test de opción múltiple |
20% |
|
Otros comentarios y segunda convocatoria |
|