Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Recerca |
|
AR1 |
Compendre en profunditat el principis bàsics en que es fonamenta la neurotoxicologia i la psicofarmacologia. |
|
AR3 |
Comprendre i definir els sistemes neurals i estructures implicades en la conducta normal i patològica |
|
AR5 |
Compendre les diferències biològiques i psicològiques al llarg del cicle vital |
|
AR6 |
Tenir habilitats per formular hipòtesis dissenyar experiments i aplicar la metodologia estadística adequada en cada cas |
|
AR7 |
Seleccionar i aplicar els dissenys d’investigació, els procediments per formular i contrastar hipòtesis i la interpretació de resultats en els estudis de neurotoxicología i/o Psicofarmacologia |
|
AR11 |
Planificar, executar i explicar experiments i saber informar-se en l’ambit de la salut mental |
|
AR12 |
Saber emprar la bibliografia científica |
|
AR15 |
Identificar i investigar, de forma autònoma o original, problemes susceptibles d’ésser resolts mitjançant estudis de psiquiatria geneticoambiental. |
|
AR17 |
Dominar i aplicar tècniques: instruments per a la recollida i anàlisi de dades qualitatives de psiquiatria |
|
AR18 |
Desenvolupar habilitats per a l’ús de programes informàtics per a la investigació qualitativa dels trastorns mentals. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Recerca |
|
BR1 |
Creativitat. Desenvolupar idees i projectes originals |
|
BR3 |
Flexibilitat. Disponibilitat per a l’adaptació en ambients canviants |
|
BR4 |
Resoldre problemes de manera efectiva |
|
BR5 |
Transferibilitat. Aplicar coneixements i habilitats en entorns nous o no familiars i en contextos multidisciplinars relatius a la seva àrea específica |
|
BR6 |
Actuar amb un esperit crític i responsable |
|
BR7 |
Considerar l’ètica i la integritat intel•lectual com a valors essencials a la pràctica professional |
|
BR8 |
Autoestima professional. Comprendre el valor del propi coneixement i del seu impacte a la societat/comunitat |
|
BR10 |
Lideratge |
|
BR11 |
Treballar en equip i gestionar equips |
|
BR13 |
Aprendre a aprendre |
|
BR14 |
Planificació i organització |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
Recerca |
|
CR1 |
Domini de l’expressió i la comprensió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs del màster. |
|
CR2 |
Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau |
|
CR4 |
Desenvolupament d’habilitats informacionals. |
Objectius |
Competències |
|
AR1
|
|
|
|
AR3
|
|
|
|
AR5
|
|
|
|
AR6
|
|
|
|
AR7
|
|
|
|
AR11
|
|
|
|
AR12
|
|
|
|
AR15
|
|
|
|
AR17
|
|
|
|
AR18
|
|
|
|
|
BR1
|
|
|
|
BR3
|
|
|
|
BR4
|
|
|
|
BR5
|
|
|
|
BR6
|
|
|
|
BR7
|
|
|
|
BR8
|
|
|
|
BR10
|
|
|
|
BR11
|
|
|
|
BR13
|
|
|
|
BR14
|
|
|
|
|
CR1
|
|
|
|
CR2
|
|
|
|
CR4
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
5 |
0 |
5 |
|
Sessió Magistral |
|
10 |
0 |
10 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
40 |
0 |
40 |
Treballs |
|
30 |
0 |
30 |
|
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves orals |
|
5 |
0 |
5 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
|
Sessió Magistral |
|
Resolució de problemes, exercicis |
|
Treballs |
|
|
Descripció |
Pes |
Proves orals |
|
100% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
Nicolelis M, Methods for neural ensemble recordings, CRC Methods in neuroscience series., 1999
Davies RW, Morris BJ, Molecular Biology of the Neuron, BIOS Scientific Publishers Limited, 1997
Matthews GG, eurobiology. Molecular, Cells and Systems, Blackwell Science, 1998
Eichenbaum H, Neuronal ensembles: strategies for recording and decoding, Wiley-Liss., 1998
Purves D, Neuroscience, Sinauen Associates, Inc. Publishers, 1997
Duane E. Haines, Principios de neurociencia, Elsevier Science cop, 2003
Kandel ER, Schwartz H, Jessell TM, Principios de neurociencia, McGraw-Hill Interamericana cop, 2001
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|