DADES IDENTIFICATIVES 2010_11
Assignatura (*) TREBALL DE FI DE MÀSTER Codi 155082130
Ensenyament
Dret de l'Empresa i la Contractació (2006)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
12 Obligatòria Segon Únic anual
Llengua d'impartició
Català
Departament Dret Privat,Processal i Financer
Dret Públic
Coordinador/a
GIRGADO PERANDONES, PABLO
Adreça electrònica josebernardo.herrero@urv.cat
angel.urquizu@urv.cat
joan.pico@urv.cat
miquelangel.purcalla@urv.cat
pablo.girgado@urv.cat
Professors/es
HERRERO MARTIN, JOSÉ BERNARDO
URQUIZU CAVALLÉ, ÁNGEL
PICÓ JUNOY, JOAN
PURCALLA BONILLA, MIGUEL ANGEL
GIRGADO PERANDONES, PABLO
Web http://www.mbl-urv.com
Descripció general i informació rellevant El Treball-projecte final d'estudis consistirà en realitzar un estudi d'assessoria jurídica d'empreses.

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
  Comú
  AC1 Ús adequat del Dret empresarial i de la contractació com un sistema regulador de les relacions socials, econòmiques i empresarials
  AC2 Coneixement i anàlisi del dret empresarial i dels contractes des d’una visió interdisciplinar dels problemes jurídics
  AC3 Interpretar i aplicar les normes pròpies de l'empresa i dels negocis
  AC4 Resoldre problemes jurídics a l’àmbit empresarial i de la contractació
  AC5 Domini de les tècniques adequades per a desenvolupar l’assessorament jurídic integral d'empreses i en els contractes
  AC6 Negociació i consideració dels recursos humans dins de l’àmbit empresarial i de la contractació
  AC7 Domini rellevant dels hàbits jurídico-empresarials propis del nostre entorn jurídico-econòmico-social
  AC8 Domini de les noves tecnologies dins de l’àmbit empresarial i de la contractació
  AC9 Actuar com a assessor jurídic d'empreses a nivell nacional, europeu i internacional
Tipus B Codi Competències Transversals
  Comú
  BC1 Creativitat. Desenvolupar idees i projectes originals
  BC2 Treballar autònomament, amb responsabilitat, interés i iniciativa
  BC3 Resoldre problemes jurídics de manera efectiva
  BC4 Transferibilitat. Aplicar coneixements i habilitats en entorns nous o no familiars i en contextos multidisciplinars relatius a la seva àrea específica
  BC5 Actuar amb un esperit crític i responsable
  BC6 Considerar l’ètica i la integritat intel•lectual com a valors essencials a la pràctica professional
  BC7 Autoestima professional. Comprendre el valor del propi coneixement, la seva utilitat i el seu impacte a la societat/comunitat
  BC8 Disponibilitat a la participació compromesa en la vida social
  BC11 Planificació i organització de projectes a mig i llarg termini
  BC12 Flexibilitat: preparació per al canvi i nous reptes
  BC13 Domini de les eines jurídiques, com la bibliografia, la jurisprudència i els recursos científics
Tipus C Codi Competències Nuclears
  Comú
  CC1 Domini de l’expressió i la comprensió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs del postgrau
  CC2 Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau
  CC3 Desenvolupament d’una perspectiva global del món en l’àrea específica on s’ubica el postgrau
  CC4 Desenvolupament d’habilitats informacionals
  CC5 Gestió del temps per al desenvolupament acadèmic i professional
  CC6 Desenvolupament de processos d’incorporació al món del treball (compte d’altres i/o empreneduria)

Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
1. Ser un expert en el tema escollit AC1
AC2
AC3
AC4
AC5
AC6
AC7
AC8
AC9
BC1
BC2
BC3
BC4
BC5
BC6
BC7
BC8
BC11
BC12
BC13
CC1
CC2
CC3
CC4
CC5
CC6
2. Saber desenvolupar un projecte d'assessoria a mig i llarg termini, tot utilitzant les eines jurídiques adequades AC1
AC2
AC3
AC5
AC8
BC3
BC11
BC12
BC13
CC1
CC2
CC3
CC4
CC5
CC6

Continguts
Tema Subtema
El.laboració d'un treball-projecte d'assessoria jurídica d'empreses. La llargària i el contigut dependran del tema escollit i del criteri del director del treball.

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe Hores fora de classe (**) Hores totals
Activitats Introductòries
1 0 1
 
Treballs
0 289 289
 
Atenció personalitzada
10 0 10
 
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries L'alumne escollirà el tema del projecte que serà acordat amb el seu tutor.

En alguns casos hi pot haver cotutel.la amb professionals de l'àmbit jurídico-empresarial.
Treballs El Treball de recerca ha de consistir en algun aspecte relacionat amb l'assessoria jurídica d'empreses. El treball estarà dirigit al menys per un professor.
El Treball podrà ser defensat davant d'un tribunal el qual podrà tenir en compte l'interés del mateix, el seu contigut, les conclusions i la metodologia i fonts utilitzades.

Atenció personalitzada
 
Activitats Introductòries
Atenció personalitzada
Treballs
Descripció
El Treball-projecte final d'estudis és la culminació dels estudis del Màster en la seva vessant Professionalitzadora i ha de mostrar el grau de maduresa jurídica aconseguit per l'alumne en l`àmbit de l'assessoria jurídica d'empreses. Tindrà una tutel.la per part del Director.

Avaluació
  Descripció Pes
Treballs El Treball-Projecte haurà de ser dispositat convenientment i podrà ser defensat davant d'un Tribunal ad hoc. 100%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica

L'alumne, guiat pel seu Director, ha de sel.leccionar, estudiar i aplicar les fonts que cregui convenients per a aconseguir un resultat òptim en el seu treball-projecte de fi dels estudis de la vessant professionalitzadora del Màster Oficial en Dret de l'Empresa i la Contractació.

Complementària

Recomanacions


 
Altres comentaris
- Es recomana haver cursat tot el primer curs del Màster per a matricular-se al Treball-Projecte final d'estudis. - Es recomana no trigar massa temps en escollir el tema sobre el que es vol treball així com el director corresponent. El coordinador del Màster o persona en qui delegui pot ajudar a fer la primera orientació o a establir el primer contacte.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent