Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Comú |
|
AC1 |
Dominar els fonaments teòrics de la gestió d’empreses i de les seves àrees funcionals. |
|
AC2 |
Definir i analitzar els problemes empresarials complexos. |
|
Professionalitzador |
|
AP1 |
Conèixer els conceptes i les tècniques d’aplicació de l’establiment d’objectius, d’anàlisi, formulació i implantació de l’estratègia en empreses i organitzacions. |
|
AP2 |
Identificar i anticipar problemes empresarials rellevants, i proposar solucions. |
|
AP3 |
Aportar racionalitat en la presa de decisions estratègiques. |
|
Recerca |
|
AR1 |
Identificar les fonts d'informació econòmica i empresarial rellevant per a la recerca. |
|
AR2 |
Interpretar i analitzar les dades i derivant-ne conclusions científiques. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Comú |
|
BC1 |
Creativitat: desenvolupar idees i projectes originals. |
|
BC2 |
Treballar autònomament amb iniciativa. |
|
BC3 |
Flexibilitat: disponibilitat per a l’adaptació en ambients canviants. |
|
BC4 |
Resoldre problemes de manera efectiva. |
|
BC5 |
Transferibilitat: aplicar coneixements i habilitats en entorns nous o no familiars i en contextos multidisciplinars relatius a la seva àrea específica. |
|
BC6 |
Actuar amb un esperit crític i responsable. |
|
BC7 |
Considerar l’ètica i la integritat intel•lectual com a valors essencials a la pràctica professional. |
|
BC8 |
Autoestima professional: comprendre el valor del propi coneixement i del seu impacte a la societat/comunitat. |
|
BC12 |
Asertivitat: comunicar de manera clara i sense ambigüitats tant a audiències expertes com no expertes. |
|
BC13 |
Aprendre a aprendre. |
|
BC14 |
Planificació i organització. |
|
BC15 |
Promoure una actitud orientada a la motivació per la qualitat. |
|
BC16 |
Sensibilitat pel medi ambient. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
CC1 |
Domini de l’expressió i la comprensió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs del postgrau. |
|
CC2 |
Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau. |
|
CC3 |
Desenvolupament d’una perspectiva global del món en l’àrea específica on s’ubica el postgrau. |
|
CC4 |
Desenvolupament d’habilitats informacionals. |
|
CC5 |
Gestió del temps per al desenvolupament acadèmic i professional. |
Objectius |
Competències |
Entender las asunciones básicas del paradigma de investigación cualitativo |
AR1
|
BC13
|
|
Conocer el nivel de aplicación del paradigma cualitativo en la investigación empresaria actual |
AC1 AC2 AR2
|
|
CC3
|
Iniciar a los alumnos en el diseño de la investigación |
AR1 AR2
|
BC1 BC2 BC15
|
CC1 CC2 CC3 CC4 CC5
|
Ayudar a los estudiantes a desarrollar habilidades de recopilación y análisis de datos cualitativos. |
AP1 AP2 AP3 AR1 AR2
|
BC1 BC3 BC4 BC5 BC6 BC7 BC8 BC13 BC14 BC16
|
CC2 CC4 CC5
|
Introducir a los estudiantes en las implicaciones metodológicas y éticas de las asunciones de la investigación cualitativa |
AR1 AR2
|
BC3 BC6 BC12 BC13
|
CC3
|
Tema |
Subtema |
1: Introduction to Qualitative Research
|
|
2: In-depth Interviews |
|
3: Focus Groups |
|
4: Research Diaries |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
1.5 |
2.5 |
|
Seminaris |
|
9 |
13.5 |
22.5 |
Presentacions / exposicions |
|
3 |
4.5 |
7.5 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
3.2 |
4.8 |
8 |
Treballs |
|
13 |
19.5 |
32.5 |
|
Atenció personalitzada |
|
2 |
0 |
2 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentación del programa de la asignatura, explicación de sus contenidos y exposición de su desarrollo y método de evaluación.
|
Seminaris |
Presentación y discusión en profundidad de un tema sobre la base de una selección de artículos trabajados previamente por el alumano. |
Presentacions / exposicions |
Presentación de las críticas de los distintos trabajos y discusión entre grupos. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Ejercicios de práctica metodologica |
Treballs |
Trabajo de investigación cooperativo |
|
Presentacions / exposicions |
Treballs |
Atenció personalitzada |
|
Descripció |
Se fijarán sesiones de tutorización de proyecto por grupo. Para consultas individuales del alumno se realizará previa cita concertada con el profesor. |
|
|
Descripció |
Pes |
Seminaris |
Participació activa a classe |
5% |
Presentacions / exposicions |
Part dels 2 treballs d'avaluació continuada |
20% |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Participació activa a classe |
5% |
Treballs |
2 treballs d'avaluacio continuada
|
40% |
Altres |
Examen Final |
30% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
, Selección artículos de aplicación metodológica, Espacio moodle de la asignatura,
García, E (Comp), Fundamentos de técnicas cualitatiavs de investigación (Lecturas), ,
|
|
Complementària |
Janesick, Valerie J., "Stretching" exercices for qualitative researchers, 2003, sage, london
Gbirch, Carol, Qualitative data analysis, 2007, sage, london
Boje, D., Narrative Methods for Organization and Communication Research, 2001, Sage, London
Silverman, D, Qualitative Research:Theory, Method and Practice, 2004, Sage, London
Berg, B, Qualitative Research for the Social Sciences, 1998 (3ª edición), Allyn Bacon
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|