Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Comú |
|
AC1 |
Dominar els fonaments teòrics de la gestió d’empreses i de les seves àrees funcionals. |
|
AC2 |
Definir i analitzar els problemes empresarials complexos. |
|
AC3 |
Aplicar mètodes d’anàlisi i de presa de decisions empresarials. |
|
AC4 |
Aplicar els conceptes, tècniques i mètodes als problemes estratègics de les empreses reals. |
|
Professionalitzador |
|
AP1 |
Conèixer els conceptes i les tècniques d’aplicació de l’establiment d’objectius, d’anàlisi, formulació i implantació de l’estratègia en empreses i organitzacions. |
|
AP2 |
Identificar i anticipar problemes empresarials rellevants, i proposar solucions. |
|
AP4 |
Dissenyar l’estructura de l’organització i liderar les tasques dels col•laboradors. 9.Redactar informes estratègics i empresarials, i presentar-los i defensar-los en públic. |
|
AP5 |
Iniciar-se en la realització de projectes de consultoria i en la pràctica professional. |
|
Recerca |
|
AR1 |
Identificar les fonts d'informació econòmica i empresarial rellevant per a la recerca. |
|
AR2 |
Interpretar i analitzar les dades i derivant-ne conclusions científiques. |
|
AR3 |
Conèixer, analitzar i sistematitzar la bibliografia de recerca i els resultats d’investigació. |
|
AR5 |
Conèixer i saber utilitzar les tècniques quantitatives i qualitatives de recerca científica, tot iniciant-se en la realització de projectes de recerca. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Comú |
|
BC1 |
Creativitat: desenvolupar idees i projectes originals. |
|
BC2 |
Treballar autònomament amb iniciativa. |
|
BC3 |
Flexibilitat: disponibilitat per a l’adaptació en ambients canviants. |
|
BC4 |
Resoldre problemes de manera efectiva. |
|
BC5 |
Transferibilitat: aplicar coneixements i habilitats en entorns nous o no familiars i en contextos multidisciplinars relatius a la seva àrea específica. |
|
BC6 |
Actuar amb un esperit crític i responsable. |
|
BC7 |
Considerar l’ètica i la integritat intel•lectual com a valors essencials a la pràctica professional. |
|
BC11 |
Treballar en equip i gestionar equips. |
|
BC13 |
Aprendre a aprendre. |
|
BC14 |
Planificació i organització. |
|
BC16 |
Sensibilitat pel medi ambient. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
CC1 |
Domini de l’expressió i la comprensió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs del postgrau. |
|
CC2 |
Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau. |
|
CC4 |
Desenvolupament d’habilitats informacionals. |
|
CC5 |
Gestió del temps per al desenvolupament acadèmic i professional. |
|
CC6 |
Desenvolupament de processos d’incorporació al món del treball (per compte d’altres i/o emprenedoria). |
Objectius |
Competències |
Dominar els fonaments teòrics de la gestió d'empreses i de les seves àrees funcionals. |
AC1 AC2 AC3 AP2 AP4 AP5 AR2 AR3
|
|
|
Definir i analitzar els problemes empresarials complexos |
AC2 AP2 AP5 AR1 AR2 AR5
|
|
|
Aplicar mètodes d'anàlisi i de presa de decisions empresarials. |
AC2 AP1 AR2
|
BC4 BC11 BC14
|
CC2 CC4
|
Identificar i anticipar problemes empresarials rellevants, i proposar solucions |
AC2 AC3 AC4
|
BC2 BC3 BC4 BC6 BC7 BC11 BC13 BC14 BC16
|
CC1 CC2 CC4
|
Iniciar-se en la realització de projectes de consulturia i en la pràctica profesional |
AC3 AC4 AR1 AR5
|
BC1 BC2 BC3 BC5 BC6 BC7 BC11 BC13 BC14 BC16
|
CC1 CC2 CC4 CC5
|
Interpretar i analitzar i sistematizar les dades i derivat-ne conclusions científiques. |
AC1 AC4 AP1 AR1 AR3
|
BC2 BC3 BC4 BC11 BC14 BC16
|
CC4 CC6
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
|
Estada / execució de pràctiques |
|
617 |
0 |
617 |
Selecció de posició de pràctiques |
|
0 |
0 |
0 |
Relació amb el tutor de pràctiques intern |
|
6 |
0 |
6 |
Treballs de pràctiques externes |
|
4 |
0 |
4 |
Mecanismes de coordinació i seguiment |
|
2 |
0 |
2 |
Relació amb el tutor de pràctiques extern |
|
0 |
0 |
0 |
|
Atenció personalitzada |
|
0 |
0 |
0 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |