Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Comú |
|
Professionalitzador |
|
AP2 |
Identificar i anticipar problemes empresarials rellevants, i proposar solucions. |
|
AP4 |
Dissenyar l’estructura de l’organització i liderar les tasques dels col•laboradors. 9.Redactar informes estratègics i empresarials, i presentar-los i defensar-los en públic. |
|
Recerca |
|
AR1 |
Identificar les fonts d'informació econòmica i empresarial rellevant per a la recerca. |
|
AR2 |
Interpretar i analitzar les dades i derivant-ne conclusions científiques. |
|
AR3 |
Conèixer, analitzar i sistematitzar la bibliografia de recerca i els resultats d’investigació. |
|
AR4 |
Dominar els fonaments metodològics, científics i instrumentals d'investigació. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Comú |
|
BC1 |
Creativitat: desenvolupar idees i projectes originals. |
|
BC2 |
Treballar autònomament amb iniciativa. |
|
BC6 |
Actuar amb un esperit crític i responsable. |
|
BC7 |
Considerar l’ètica i la integritat intel•lectual com a valors essencials a la pràctica professional. |
|
BC13 |
Aprendre a aprendre. |
|
BC14 |
Planificació i organització. |
|
BC15 |
Promoure una actitud orientada a la motivació per la qualitat. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
CC1 |
Domini de l’expressió i la comprensió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs del postgrau. |
Objectius |
Competències |
'Publish or Perish' - Entendre el repte dels professors universitaris: Publicar o morir. |
AP2 AP4
|
BC1 BC2
|
CC1
|
Conèixer els sistemes de rankings de les publicacions acadèmiques i científiques. |
|
BC13 BC15
|
|
Identificar i avaluar les publicacions científiques, acadèmiques, professionals i de devulgació. |
AR1 AR2
|
|
|
Classificar les diferents tipus de publicacions (revistes, jornals, 'working papers', etc). |
AR3 AR4
|
|
|
Saber com preparar un article per ser publicat. |
|
BC1 BC2 BC6 BC7 BC13 BC14 BC15
|
CC1
|
Tema |
Subtema |
Introduction to the subject and program |
|
Identifying and developing your research topic |
|
Journals, Rankings and Indices |
What are journals?
How to idenitfy the main journals in your area.
How to judge the quality of journals.
How to read journal articles. |
How to carry out a literature review |
|
The contents and structure of journal articles |
|
Mapping your research topic and identifying the bodies of knowledge that have examined your topic |
|
How to choose your research topic |
|
Plagiarism: What is it and how do I avoid it? |
Plagiarism
How to reference |
How to review a journal article |
|
How to respond to reviewers criticisms |
|
The acreditation system and the professional career of university professors in Spain and in the international context |
|
|
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
2 |
4 |
|
Sessió Magistral |
|
9 |
13.5 |
22.5 |
Presentacions / exposicions |
|
5 |
7.5 |
12.5 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
8 |
12 |
20 |
|
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves de desenvolupament |
|
2 |
3 |
5 |
Proves pràctiques |
|
4 |
6 |
10 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Introducció i presentació de l'assignatura, el sistema l'avaluació, els continguts, etc. |
Sessió Magistral |
Presentació i discussió dels conceptes de l'assignatura. |
Presentacions / exposicions |
Treballs pràctiques, presentacions, etc. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Activitats a classe. |
Atenció personalitzada |
|
|
Descripció |
Tutoria sobre el progrés de l'estudiant a l'assignatura. |
|
|
Descripció |
Pes |
Proves de desenvolupament |
Examen Final |
10% |
Proves pràctiques |
Avaluació continuada/ Treballs Pràctics |
70% |
Altres |
Participació activa a classe |
20% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
Gordon B. Davis & Clyde A. Parker, writing the doctoral dissertation, Segona, Barron's educational Series, New York,
Abby Day, How to get research published in journals, , Gower, Hampshire
|
|
Complementària |
|
|
Assignatures que en continuen el temari |
TREBALL DE FI DE MÀSTER/165092118 |
|
Assignatures que es recomana cursar simultàniament |
FONAMENTS DE TÈCNIQUES QUALITATIVES DE RECERCA/165092116 | FONAMENTS DE TÈCNIQUES QUANTITATIVES DE RECERCA/165092117 |
|
Assignatures que es recomana haver cursat prèviament |
PROCÉS D'INVESTIGACIÓ CIENTÍFICA/165092115 |
|
|
Altres comentaris |
Aquesta assignatura esta vinculada amb el treball final de recerca del màster. En aquest sentit les activitats d'avaluació continuada i les activitats pràctiques a classe estan dissenyades amb l'objectiu d'ajudar a l'estudiant a desenvolupar el seu treball final de recerca.
Per tant és recomanable cursar aquesta assignatura simultàniament amb el Treball Final de Màster (recerca).
This subject, including the continuous evaluation exercises and in class activities are all designed with the objective of assisting the student to develop the masters research project.
Hence it is advisable to take this subject at the same time as the Masters Final Project (Research).
Esta asignatura esta vinculada con el trabajo final de investigación del màster. En este sentido las actividades de evaluación continuada y las actividades prácticas a clase están diseñadas con el objetivo de ayudar al estudiante a desarrollar su trabajo final de master (investigación). Por lo tanto es recomendable cursar esta asignatura simultáneamente con el Trabajo Final de Màster (investigación)
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|