Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Professionalitzador |
|
AP3 |
Dissenyar un sistema, component o procés de l'àmbit de l'electrònica i de l'automàtica per a complir les especificiacions requerides. |
|
AP4 |
Identificar, formular i resoldre problemes d'enginyeria electrònica i automàtica en el camp industrial. |
|
Recerca |
|
AR1 |
Conèixer els processos de disseny, fabricació i verificació de sistemes microelectrònics en general i sistemes MEMS o amb sensors en particular. |
|
AR4 |
Avaluar diferents alternatives d'implementació d'un sistema MEMS i escollir-ne la més apropiada en funció de les especificacions del problema. |
|
AR5 |
Utilitzar eficaçment eines de simulació de circuits i de simulació de sistemes dinàmics. |
|
AR6 |
Dissenyar i implementar microsistemes que compleixin unes especificacions prefixades. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Comú |
|
BC1 |
Creativitat. Desenvolupar idees i projectes originals |
|
BC2 |
Treballar autònomament amb iniciativa |
|
BC3 |
Flexibilitat. Disponibilitat per a l’adaptació en ambients canviants |
|
BC4 |
Resoldre problemes de manera efectiva |
|
BC5 |
Transferibilitat. Aplicar coneixements i habilitats en entorns nous o no familiars i en contextos multidisciplinars relatius a la seva àrea específica |
|
BC6 |
Actuar amb un esperit crític i responsable |
|
BC7 |
Considerar l’ètica i la integritat intel·lectual com a valors essencials a la pràctica professional |
|
BC9 |
Disponibilitat a la participació compromesa en la vida social |
|
BC11 |
Treballar en equip i gestionar equips |
|
BC12 |
Asertivitat. Comunicar de manera clara i sense ambigüitats tant a audiències expertes com no expertes |
|
BC13 |
Aprendre a aprendre |
|
BC14 |
Planificació i organització |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
CC2 |
Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau. |
|
CC3 |
Desenvolupament d’una perspectiva global del món en l’àrea específica on s’ubica el postgrau |
|
CC5 |
Gestió del temps per al desenvolupament acadèmic i professional |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
10 |
11 |
|
Selecció de posició de pràctiques |
|
0 |
1 |
1 |
Estada / execució de pràctiques |
|
0 |
450 |
450 |
Treballs de pràctiques externes |
|
0.5 |
15 |
15.5 |
Relació amb el tutor de pràctiques intern |
|
0.5 |
0 |
0.5 |
Relació amb el tutor de pràctiques extern |
|
0.5 |
0 |
0.5 |
Mecanismes de coordinació i seguiment |
|
0 |
1 |
1 |
Presentacions / exposicions |
|
2 |
10 |
12 |
|
Atenció personalitzada |
|
0 |
1 |
1 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |