DADES IDENTIFICATIVES 2009_10
Assignatura (*) ANGLÈS I Codi 195131108
Ensenyament
Enologia (2006)
Cicle 2on
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
3 Obligatòria Primer Únic anual
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Bioquímica i Biotecnologia
Coordinador/a
MAS BARON, ALBERTO
Adreça electrònica
Professors/es
Web
Descripció general i informació rellevant Coneixements d’anglès suficients per a garantir una comunicació escrita

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
  Comú
  Professionalitzador
  Recerca
  AR5 La realització de recerques bibliogràfiques exhaustives en temes enològics altament especialitzats.
  AR7 La presentació de resultats en format de literatura científica, d’acord amb els estàndards comunament acceptats.
Tipus B Codi Competències Transversals
  Comú
  BC1 Creativitat. Desenvolupar idees i projectes originals.
  BC2 Treballar autònomament amb iniciativa.
  BC3 Flexibilitat. Disponibilitat per a l’adaptació en ambients canviants.
Tipus C Codi Competències Nuclears
  Comú
  CC1 Domini de l’expressió i la compressió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau.
  CC2 Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau.

Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Conèixer suficientment de la llengua anglesa. BC2
BC3
CC1
CC2
Coneixement dels formats de comunicació en anglés AR5
AR7
BC1
BC2
BC3
CC1
CC2

Continguts
Tema Subtema
Continguts: Programa de formació d’anglès previ al inclòs en segon curs.
La Comunicació de la Investigació científica Congressos: Comunicacions orals
Congressos: Comunicacions per pòster
Articles
Tècniques de presentació Escrites

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe Hores fora de classe (**) Hores totals
Activitats Introductòries
1 1 2
 
Sessió Magistral
5 10 15
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
10 40 50
 
Atenció personalitzada
2 4 6
 
Proves pràctiques
1 1 2
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Presentació de l’assignatura.
Sessió Magistral Explicació dels continguts teòrics.
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Sessió de conversació:
Aplicació dels coneixements adquirits.

Atenció personalitzada
 
Sessió Magistral
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
Descripció
L’alumne pot contactar vía correu electrònic amb els professors o bé durant els periodes d’atenció programats.

Avaluació
  Descripció Pes
Sessió Magistral Activitat regular d'exposició oral per part del professor 10
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Activitats a desenvolpar pels alumnes sota la supervisió directa del professor 40
Proves pràctiques Exposicions dels alumnes 50
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica

L. Arredondo.  “Cómo hacer presentaciones profesionales”. McGraw Hill. Mexico 1991.

M.H. Briscoe.  “Preparing scientific illustrations. A guide to better posters, presentations, and publications”. Springer-Verlag, 2º edición.New York 1996.

The CSE Manual for Authors, Editors, and Publishers.Scientific Style and Format. Seventh Edition. Style Manual Committee, Council of Science Editors,Reston,VA 2006

M. Davis.  “Scientific papers and presentations”. Academic Press.San Diego,CA 1997

R.A. Day.  “How to write & publish a scientific paper”. 5ª edition. Oryx Press.Canada 1998.

J. Gibaldi. “MLA Handbook for writers of research papers”. 6ª edición. The Modern Language Association of

America. New York 2003.

G. Hall. “How to present at meetings”. BMJ Books. 2004. “How to write a paper”. G. Hall. BMJ Books. 2004.

G.M. Hall. “How to writte a paper”. 3ª edition. BMJ Publishing Group. London 2003.

Open Learning. “Cómo hacer presentaciones eficaces”.. Ediciones Gestión 2000. Barcelona 1995.

J.R. Matthews, J.M. Bowen & R.W. Mathews. “Successful scientific writing”. 2ª edición.Cambridge University Press 2000.

R. Murray.  “Writing for academic Journals”. Open University Press. 2004.

J. Peat, E. Elliot, L. Baur & V. Keena. “Scientific writing”. BMJ Publishing Group. Londres 2002.

W.Strunk, Jr “The Elements of Style”. Available on line: http://www.bartleby.com/141/

Complementària
  • Videos, CD, DVD.
Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent