Type A
|
Code |
Competences Specific |
|
Common |
|
AC14 |
Conèixer i dissenyar les operacions unitàries. |
|
Professional |
|
Research |
|
AR3 |
La realització de recerques bibliogràfiques exhaustives en temes altament especialitzats. |
|
AR4 |
El desenvolupament de dissenys eficients d’estudis experimentals o de simulació numèrica, en temes d’enginyeria, incloent l’anàlisi de dades obtingudes. |
|
AR5 |
La presentació de resultats en format de literatura científica, d’acord amb els estàndards comunament acceptats. |
|
AR6 |
L’avaluació crítica de resultats de recerca, pròpia o aliena. |
Type B
|
Code |
Competences Transversal |
|
Common |
|
BC1 |
Creativitat. Desenvolupar idees i projectes originals. |
|
BC11 |
Learning to learn |
|
BC13 |
Sensibilitat pel medi ambient. |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
|
Common |
|
CC1 |
Domini de l’expressió i la compressió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau. |
|
CC4 |
Desenvolupament d’habilitats informacionals. |
Objectives |
Competences |
To select suitable catalysts for each industrial process |
AC14 AR3 AR4 AR5 AR6
|
BC1 BC11
|
CC1 CC4
|
To prepare catalysts by different techniques |
AC14 AR3 AR4 AR5 AR6
|
BC1 BC11 BC13
|
CC1 CC4
|
Topic |
Sub-topic |
Tema 1. |
Developing Industrial Catalysts. |
Tema 2. |
Bulk Catalysts and Supports. |
Tema 3. |
Supported Catalysts. |
Tema 4. |
Zeolites and Related Molecular Sieves. |
Tema 5. |
Solid Superacids. |
Tema 6. |
Shaping of Catalysts and Supports. |
Tema 7. |
Computer-aided Catalyst Design. |
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours |
Hours outside the classroom |
(**) Total hours |
Introductory activities |
|
1 |
0 |
1 |
|
Lecture |
|
30 |
0 |
30 |
Presentations / expositions |
|
5 |
0 |
5 |
Problem solving, classroom exercises |
|
15 |
0 |
15 |
Project proposal |
|
15 |
0 |
15 |
|
Personal tuition |
|
5 |
0 |
5 |
|
Practical tests |
|
5 |
0 |
5 |
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Introductory activities |
Presentació de l'assignatura. |
Lecture |
Exposició dels continguts de l'assignatura.
|
Presentations / expositions |
Exposició oral per part del alumnes d'un tema concret o d'un treball (prèvia presentació escrita).
|
Problem solving, classroom exercises |
Resolució de problemes proposats al finalitzar cadascun del temes del programa.
|
Project proposal |
Treball pràctic realitzat individualment o en grups relacionat amb casos d’estudi presentats pel professor. |
|
Problem solving, classroom exercises |
Project proposal |
|
Description |
Meeting during attention hours |
|
|
Description |
Weight |
Presentations / expositions |
Presentació del projecte a l'aula. |
Juntament amb Avantprojecte. |
Problem solving, classroom exercises |
Resolució de problemes proposats al finalitzar cadascun del temes del programa. |
10% |
Project proposal |
Es valora un informe escrit. |
15% |
Practical tests |
Prova individual dels contiguts teórics i pràctics. |
75% |
|
Other comments and second exam session |
|
Basic |
|
- Handbook of Heterogeneous Catalysis, Volume 1, Edited by G. Ertl, H. Knözinger, J. Weitkamp, Wiley VCH, Weinheim, 1997.
- Handbook of Porous Solids, Edited by F. Schüth, K.S.W. Sing, J. Weitkamp, Wiley VCH, Weinheim, 2002.
- Catalysis: An Integrated Approach, Edited by R.A. van Santen, P.W.N.M. van Leeuwen, J.A. Moulijn, B.A. Averill, Elsevier, Amsterdam, 1999.
|
Complementary |
|
- Lecture notes provided by the lecturer.
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|