DADES IDENTIFICATIVES 2008_09
Assignatura INTRODUCCIÓ ALS REACTORS SEPARADORS Codi 205142244
Ensenyament
Enginyeria Química i de Processos (2006)
Cicle 2on
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
3 Optativa Únic anual
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Enginyeria Química
Coordinador/a
FONT CAPAFONS, JOSÉ
Adreça electrònica
Professors/es
Web
Descripció general i informació rellevant Introduction and Principles of Separating Reactors.

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
  Comú
  AC1 La concepció, disseny, operació, direcció i manteniment d’instal•lacions industrials que involucrin processos químics, fisicoquímics i de bioenginyeria i altres relacionats
  Professionalitzador
  AP4 La modelització de sistemes complexos amb reacció química, incloent sistemes catalítics heterogenis i homogenis
  Recerca
  AR3 La realització de recerques bibliogràfiques exhaustives en temes altament especialitzats
Tipus B Codi Competències Transversals
  Comú
  BC1 Creativitat. Desenvolupar idees i projectes originals
  BC13 Aprendre a aprendre
Tipus C Codi Competències Nuclears
  Comú
  CC1 Domini de l’expressió i la compressió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau

Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
AC1
AP4
AR3
BC1
BC13
CC1

Continguts
Tema Subtema
1. Introduction and Principles of Separating Reactors
2. Catalytic Distillation
3. Extractive Reactors
4. Simple Chromatographic Reactor
5. Moving bed Chromatographic Reactor
6. Simulated Moving Bed Chromatographic Reactor
7. Pressure & Temperature Swing Reactors
8. Development of Separating Reactors

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe Hores fora de classe (**) Hores totals
Activitats Introductòries
0 0 0
 
Sessió Magistral
10 20 30
Treballs
0 45 45
 
Atenció personalitzada
0 0 0
 
Proves pràctiques
0 0 0
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Introduction
Sessió Magistral Lectures on case studies
Treballs Case study individually conducted

Atenció personalitzada
 
Treballs
Descripció
Tutoria presencial Correu electrònic

Avaluació
  Descripció Pes
Proves pràctiques Case study report 100%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica
  • Aida and Silveston, "Cyclic Separating Reactors", Blackwell Publishers, Oxford (U.K.), 2005.
Complementària

Recomanacions