DADES IDENTIFICATIVES | 2006_07 |
Assignatura | ESPANYOL COM SEGONA LLENGUA | Codi | 12132225 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Adquirir les bases metodològiques per orientar la formació cap a l'ensenyament d'espanyol com a L2 | A9 A11 |
B3 B4 B5 B9 B11 B12 B13 |
C5 |
Adquirir els coneixements teòrics i pràctics bàsics per orientar la propia formació cap a l'ensenyament d'espanyol com a L2 | A4 A5 A8 A9 |
B1 B2 B3 B4 B5 B9 B11 B12 B13 |
C5 |
Conèixer i analitzar els recursos, les estratègies i els materials per la classe d'espanyol com segona llengua | A1 A4 A5 A7 A8 A9 A11 A15 A16 |
B2 B3 B4 B5 B9 B11 B12 B13 |
C5 |
Ser conscient dels problemes a què s'enfronta un alumne de L2. | B2 B3 |
||
Veure l'ensenyament d'un idioma com a quelcom més que l'ensenyament d'una gramàtica. | B1 B11 B12 B13 |