Codi  
A3 Conèixer les bases teòriques i epistemològiques dels processos educatius i formatius.
A4 Conèixer els fonaments i la metodologia d’avaluació, referida a programes, contextos, processos, productes, professionals, institucions i/o organitzacions i sistemes educatius.
A6 Conèixer les bases teòriques, evolutives i socioculturals del desenvolupament humà.
A7 Conèixer els models, principis i enfocaments de l’orientació educativa, escolar i professional en contextos educatius diversos.
A8 Conèixer els principis i fonaments d’atenció a la diversitat en educació.
A9 Conèixer els principis i fonaments de la teoria del currículum i la seva aplicació als processos d’ensenyament-aprenentatge.
A13 Conèixer la legislació educativa.
A14 Fonamentar el disseny de mitjans didàctics i de contextos educatius, dissenyar i avaluar la seva utilització.
A15 Dissenyar programes d’intervenció, orientació i formació adaptats ales característiques diferencials de subjectes i situacions en els diversos trams del sistema educatiu i àrees curriculars.
A16 Avaluar programes d’intervenció i orientació psicopedagògica.
A20 Avaluar processos d’orientació adaptats a les característiques diferencials dels subjectes, contextos i models d’orientació.
A22 Dissenyar i avaluar recursos didàctics, materials i programes de formació per diferents col·lectius , nivells i àrees curriculars.
B1 Aprendre a aprendre
B2 Resoldre problemes de forma efectiva
B3 Aplicar pensament crític, lògic i creatiu
B5 Treballar de forma col·laborativa
B9 Capacitat d’anàlisi i síntesi
B10 Organització i planificació
B11 Gestió de la informació
B12 Capacitat de presa de decisions
B13 Capacitat d'autocrítica
B15 Habilitats interpersonals
B16 Adaptació a situacions noves
C5 Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia