Codi |
|
A3 |
Conèixer les bases teòriques i epistemològiques dels processos educatius i formatius. |
A4 |
Conèixer els fonaments i la metodologia d’avaluació, referida a programes, contextos, processos, productes, professionals, institucions i/o organitzacions i sistemes educatius. |
A6 |
Conèixer les bases teòriques, evolutives i socioculturals del desenvolupament humà. |
A7 |
Conèixer els models, principis i enfocaments de l’orientació educativa, escolar i professional en contextos educatius diversos. |
A8 |
Conèixer els principis i fonaments d’atenció a la diversitat en educació. |
A9 |
Conèixer els principis i fonaments de la teoria del currículum i la seva aplicació als processos d’ensenyament-aprenentatge. |
A13 |
Conèixer la legislació educativa. |
A14 |
Fonamentar el disseny de mitjans didàctics i de contextos educatius, dissenyar i avaluar la seva utilització. |
A15 |
Dissenyar programes d’intervenció, orientació i formació adaptats ales característiques diferencials de subjectes i situacions en els diversos trams del sistema educatiu i àrees curriculars. |
A16 |
Avaluar programes d’intervenció i orientació psicopedagògica. |
A20 |
Avaluar processos d’orientació adaptats a les característiques diferencials dels subjectes, contextos i models d’orientació. |
A22 |
Dissenyar i avaluar recursos didàctics, materials i programes de formació per diferents col·lectius , nivells i àrees curriculars. |
B1 |
Aprendre a aprendre |
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu |
B5 |
Treballar de forma col·laborativa |
B9 |
Capacitat d’anàlisi i síntesi |
B10 |
Organització i planificació |
B11 |
Gestió de la informació |
B12 |
Capacitat de presa de decisions |
B13 |
Capacitat d'autocrítica |
B15 |
Habilitats interpersonals |
B16 |
Adaptació a situacions noves |
C5 |
Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia |