DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | EDUCACIÓ MULTICULTURAL | Codi | 11172205 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Debats | Assistència, participació i grau de coneixement . | 5 | |
Presentacions / exposicions | Ajustar-se al tema sol.licitat. Utilitzar metodologia adequada. Nivell de coneixements aportats. Interacció amb el grup. |
10 | |
Treballs | Seguir les normes aprovades pel Departament referent a la presentació de treballs escrits. | 50 | |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Ajustar-se a el que es va demanar. Relacionar els aspectes pràctics amb els continguts teòrics. |
35 | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Totes les activitats descrites anteriorment tenen repercussió en l'avaluació. El professor tindrà evidències molt diversificades, la majoria d'elles escrites, sobre el treball i el progrés de l'alumne, recollides totes elles en el portafoli de l'alumne. Aquestes evidències les anirà registrant, alhora que valorarà la seva qualitat. Hi haurà aspectes de l'assignatura, els més vinculats a les competències del “Saber”, que el professor podrà valorar mitjançant algun tipus de prova (sigui una prova de desenvolupament, de preguntes curtes, objectiva o oral). |