DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I LA COMUNICACIÓ EN LA FORMACIÓ | Codi | 115011101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
5 | Obligatòria | Primer | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Dues sessions magistrals introductòries per poder treballar els conceptes fonamentals d’aquesta matèria |
Sessió Magistral | Sessions via xarxa (els professors estan distribuïts per diferents universitats) per treballar els continguts teòrics de la matèria. |
Pràctiques a través de TIC | Taller de Moodle. Treball pràctic per treballar aquells aspectes instrumentals dels diferents mòduls de continguts relacionats amb el domini d’eines tecnològiques i/o maquinari-programari específic. |
Resolució de problemes, exercicis | Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura. |
Seminaris | Els seminaris seran espais per treballar els temes d’actualitat que vagin sorgint durant el desenvolupament del curs i que tenen a veure amb els avenços i darreres tendències tant educatives com tecnològiques. |
Treballs | Per tal de poder afavorir els aprenentatges, no només de les competències específiques sinó també de les generals i de les transversals, s’ha planificat una part important del treball en grup. Tant el món laboral com el de la recerca s’articulen al voltant de grups d’activitat en moltes ocasions interdisciplinars i transnacionals. |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques | Aplicar, a nivell pràctica, la teoria d'un àmbit de coneixement en un context determinat. Simulacions a través de les TIC. |
Fòrums de discussió | Activitat, a través de les TIC, on es debaten temes d'actualitat relacionats amb l'àmbit professional. |
Estudis previs | Cerca, lectura i treball de documentació, proposta de solució d'exercicis a realitzar en el laboratori per part de l'alumne |
Metodologies integrades | Aprenentatge basat en problemes, Treball per projectes, Portfoli docent, etc. |