DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | TEORIES DE LA INFORMACIÓ II | Codi | 12111104 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Obligatòria | Segon | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Callejo, Javier (1995): La audiencia activa. El consumo televisivo: discursos y estrategias. Madrid: Siglo XXI. Casetti, Francesco i Federico di Chio (1999): Análisis de la televisión. Instrumentos, métodos y prácticas. Barcelona: Paidós. Farré, Jordi (2005): Invitació a la teoria de la comunicació. Valls: Cossetània. Igartua, J. J. i M. L. Humanes (2004): Teoría e investigación en comunicación social. Madrid: Síntesis. Jensen, K. i N. Jankowski (eds.) (1994): Metodologías cualitativas de investigación en comunicación de masas. Barcelona: Bosch. León, José Luis (1996): Los efectos de la publicidad. Barcelona: Ariel. Silverstone, R. i E. Hirsch (eds.) (1996): Los efectos de la nueva comunicación. Bosch. Wolf, Mauro (1993):Els efectes socials de la comunicació, Barcelona: Pòrtic. |
|
Complementària | |