DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | INTRODUCCIÓ A LA CREATIVITAT PUBLICITÀRIA | Codi | 12111107 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 1.5 | 3 | Obligatòria | Segon | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Baños Gonzáles, Miguel (2001). Creatividad y Publicidad. Madrid: Ediciones del Laberinto. Bono, E. de (1991). El pensamiento lateral. Barcelona: Paidós Gardner, H. (1993). Mentes creativas. Barcelona: Paidós. Gardner, H. (1995). Inteligencias múltiples. Barcelona: Paidós. Herreros Arconada, Mario (1995). La Publicitat. Fonaments de la comunicació publicitària. Barcelona: Enciclopèdia Catalana. Hopkins, C.C. (1980). Mi vida en publicidad. Madrid: Eresma. Marina, J. A. (1993). Teoría de la inteligencia creadora. Barcelona: Anagrama. Moliné, M. (1999). La fuerza de la publicidad. Madrid: Cinco Días. Ojeo Montano, Eduardo (1998). Dirección de Arte. La cara oculta de la imagen Publicitaria. Madrid: Eresma & Celeste Ediciones. Osborn, Alex F. (1997). Imaginación aplicada. Madrid: Velflex. Ricarte, J. M. (1998). Creatividad y comunicación persuasiva. Barcelona: Aldea Global. Sikora, J. (1979). Manual de métodos creativos. Buenos Aires: Kapelusz. Young, J. W. (1982). Una técnica para producir ideas. Madrid: Tecnos. Wujec,Tom (2002). Gimnasia Mental. Barcelona: Martínez Roca. Weisberg, Robert W. (1987). Creatividad. El genio y otros mitos. Barcelona: Labor.
Belio Magazine. Edita Belio S.C. Madrid. Visual. Magazine de diseño, creatividad gráfica y comunicación. Ediciones Blur. Madrid.
Recursos en línia: www.getty-images.com; www.freefoto.com; www.filmin.es; www.offf.org; www.arteycreatividad.com; www.marketingdirecto.com; www.dafonts.com; www.creatius.com; www.inusual.com; www.publircidad.com; www.elpublicista.net |
|
Complementària | |