DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | FORMES DE MARKETING I PUBLICITAT II | Codi | 12112020 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Troncal | Cinquè | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Aaker, David A. i John G. Myers (1984), Management de la publicidad. Barcelona: Hispano-Europea. Borja, L. y F. Casado (1981), Marketing estratégico para los ochenta. Barcelona: Hispano-Europea. Córdoba, J. L. i Torras, J. M. Teoría y aplicaciones del Marketing. Bilbao: Deusto. Eiglier, P. i Langeard, E. (1989), Servucción al Marketing de servicios. Madrid: Mc Graw Hill. Ferré, J. M. (1988), Marketing y competitividad. Su diagnóstico en la empresa. Barcelona: Vicens Vives. Greene, M. (1988), Marketing de hoteles y restaurantes. Informe sistemático para el aumento de ventas. Bilbao: Deusto. Guardia, Ramón (1991), Nunca vendas a un extraño. Marketing directo hoy. Bilbao: Deusto. Kotler Philip (1980), Principles of marketing. Prentice-Hall International, 1980. (Dirección de mercadotecnia. Diana, 3ª ed., 1986). Levitt, T. (1975), La moda del Marketing. Barcelona: Grijalbo. Lorente, Joaquín (1986), Casi todo lo que sé de publicidad. Barcelona: Folio. Moliné, M. (1988), La comunicación activa. Bilbao: Deusto. Naisbitt, J., Macrotendencias 2000. Ortega, E. (1981), La dirección de marketing. Madrid: ESIC, 2ª edició. Ortega, E. (1990), Manual de investigación comercial. Madrid: Pirámide. Parra, Eduardo (1986), Inglés de publicidad y marketing. Madrid: Eresma. Quelch, J. A. i R. D. Buzzell, (1991): 1992. Desafío para el marketing. Bilbao: Deusto. Rapp, S. i Collins, T. (1991), El nuevo rumbo del marketing, Madrid: Mc Graw-Hill. Ries, A. i Trout, J. (1995), Las 22 leyes inmutables del Marketing. Madrid: Mc Graw-Hill. Rodergas, Robert (1966), En el arca no se vende. Barcelona: Hispano-Europea. Santesmases, Miguel (1991), Marketing, conceptos y estrategias. Madrid: Pirámide. Sculley, John (1990), De Pepsi a Apple. Barcelona: Ediciones B. Soler, Pere (1991), La investigación motivacional en marketing y publicidad. Bilbao: Deusto. Stanton, William J. (1982): Fundamentos de marketing. Mèxic: McGraw-Hill, 5ª ed. Stapleton, W. J. (1986), Como preparar un plan de marketing. Bilbao: Deusto. Tagliacarne, G. Técnica y práctica de la investigación de mercados. Barcelona: Ariel. |
|
Complementària | |