DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES EN L`ÀMBIT LOCAL | Codi | 12112022 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Troncal | Cinquè | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Bacon, M. (1993): Cómo hacer Marketing directo. Secretos para pequeñas empresas. Barcelona: Granica. Ministerio de Economía y Comercio (1981): La publicidad en la pequeña y mediana empresa comercial. Madrid: IRESCO. Molero Ayala, V. M. (1995): Publicidad, Marketing y Comunicación. Herramientas para la pequeña empresa. Madrid: ESIC. Noguera, Joan (1999): Manual pràctic de publicitat per a botiguers i petits industrials. Barcelona: Generalitat de Catalunya. |
|
Complementària | |