DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | LA INTEGRACIÓ EDUCATIVA | Codi | 11081219 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
a) Conèixer l'evolució històrica de la integració | |||
b) Apropar-se als conceptes teòrics que fonamenten la intervenció en diferents discapacitats | |||
c) Conèixer el marc legislatiu | |||
d) Conèixer les característiques i problemàtica socio-educativa de les persones amb discapacitat | |||
e) Conèixer les principals tendències existents en relació a la integració sociolaboral de persones amb discapacitats | |||
f) Conèixer alguns dels principals criteris facilitadors de la integració sociolaboral de les persones amb discapacitats. El treball amb suport | |||
g) Conèixer i analitzar centres, projectes i experiències concretes del nostre context referents a diferents entorns relacionats amb la integració sociolaboral de les persones amb disminucions. | |||
h) Valorar les possibilitats educatives dels alumnes amb discapacitats. | |||
i) Conèixer els canvis que s'han de produir en els centres educatius per atendre els alumnes amb discapacitats. | |||
j) Adquirir coneixements teorico-pràctics, de caràcter didàctic, per utilitzar-los en situacions reals. | |||
k) Conèixer els diferents serveis i professionals que existeixen a l'actualitat per facilitar la integració educativa. | |||
l) Delimitar conceptes com: integració familiar, escolar, social i laboral. |