DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | ATENCIÓ D'INFERMERIA EN SITUACIONS D'URGÈNCIA | Codi | 18031209 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 4.5 | 0 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | L'alumne coneixerà la dinàmica d'aquesta assignatura així com les activitats que ha de dur a terme en el desenvolupament de la mateixa |
Sessió Magistral | Distingim dues maneres de fer, les classes magistrals, en les quals l’aprenentatge es du a terme a l’aula, envers l’exposició oral d’un tema pel professor. |
Debats | El debat on hi ha la participació de l’alumne, introduint la relació comunicativa entre el professor. |
Treballs | L'alumne ha de desenvolupar les guies d'actuació d'infermeria de dos situacions concretes |
Seminaris | Dirigits als alumnes on es fa una exposició-recordatori del tema concret de RCP i es realitzen practiques simulades de RCP instrumentalitzada. |
Pràctiques de camp/sortides | Sortides: Realització de visites de formació a serveis especialitzats en urgències i/o emergències. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Al voltant d'exemples de situacions en referència a un fet o una persona, es reconstrueix una seqüencia de decisions o activitats amb la finalitat de que l'alumne pugui dissenua un pla d'acció davant d'ella. |