DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | ÈTICA DEL CUIDATGE I BASES CONCEPTUALS D'INFERMERIA | Codi | 18214009 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació de l'alumnat i presentació de l’assignatura |
Sessió Magistral | Presentació en classe dels conceptes nuclears a partir de materials didàctics, guies d'aprenentatge i en plataforma moodel |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes | Compren part del contingut de l'assignatura. Es realitzarà l'estudi d'un cas amb diferents escenaris segons l'objectiu del tema i amb dades addicionals de demanda de l'alumnat |
Seminaris | Seminari Caring-Cine:consisteix en dos sessions, en el transcurs de les que es projectaran pel·lícules comercials relacionades amb els temes d'estudi. Incloent l'assistència a la projecció i un assaig curt referents als temes considerats en la sessió. Seran objecte d'avaluació la descripció, identificació i anàlisi dels conceptes treballats en aquesta activitat |
Treballs | Classes tutoritzades d'anàlisi documental. L'alumne/a elaborarà un treball sobre una etapa de la Història del Cuidatge. Es realitzaran tres tutories de dos hores cadascuna per grup. Presentació-Exposició. Al finalitzar el treball cada grup realitzarà una presentació en classe d'una etapa de la Història, que serà objecte d'avaluació. Els treballs de grup seran presentats i defensats davant de la resta de l'alumnat. |