DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | GESTIÓ D'EMPRESES | Codi | 21204003 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
http://www.alimartet.es, Alimarket, , Bueno Campos, E, Curso básico de Economía de la empresa:un enfoque de organización, Pirámide. Madrid, 2005 Hitt, M. A.; Black, J. S; Porter L. W., Administración, Pearson, Prentice-Hall, 2006 martin Rojo, I, Dirección y Gestión de Empresas del Sector Turístico, Pirámide. Madrid, 2004 Martorell Cunill, O, Cadenas Hoteleras. Análisis de las top 10, Ariel Turismo, Barcelona, 2002 Porter, M. E, Ser competitivos, Deusto.Bilbao, 2002 |
Complementària |
Arruñada. B, Economía de la empresa:Un enfoque contractual, Ariel, Barcelona, 1990 Gallo, M. A., Amat, J. M, Los secretos de las empresas familiares centenarias, Deusto. Barcelona, 2003 Pellejero, Martin. C, La empresa pública en el sector turístico español, Papers de Turisme, nº22, pp 6-45, 1997 Grant, M., Dirección estratégica: Conceptos, técnicas y aplicaciones, Civitas, Madrid, 2002 Martín Rojo, I, Crecimiento e internacionalización de la Empresa Turística, Boletín Económico d. Ministerio de Administración y Haciendael ICE, nº 2685, pp 19-25 de marzo, 1999 Putterman, L (ed), La naturaleza económica de la empresa, Alianza, Madrid, 1994 Perez, Lopez, J. A, Fundamentos de la dirección de empresas, Rialp madrid (5ª edición), 2002 |