DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE MÀSTER | Codi | 125232122 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
30 | Obligatòria | Segon | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Nieto, S., Affirming Diversity. The sociopolitical context of multicultural education., Pearson Education, 2004 Saphier, J. & Gower, R., The skillfull teacher. Building your teaching skills., Research For Better Teaching, 1997 Tomlinson, A.C., The Differentiated Classroom. Responding to the Needs of All Learners., Association for Supervision and Curriculum Development, 1999 Kagan, S., Cooperative learning, Kagan Cooperative Learning, 1992 |
Complementària | |