DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES | Codi | 12111012 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
12 | 6 | 6 | Troncal | Tercer | Anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
a) Avaluació Continuada- Primera Convocatòria L'avaluació continuada de l'assignatura constarà de diferents parts i s'ha d'aprovar cadascuna per separat: Primera Part: Introducció a la Publicitat (50% de la nota final)
Segona Part: Introducció a les Relaciones Públiques (50% de la nota final)
La qualificació final serà la mitjana entre totes les parts (d'acord a la seva ponderació) de la part teòrica i la part pràctica, sempre que s'hagin aprovat totes les parts avaluades. b) Avaluació Final - Segona Convocatòria En el cas que l'alumne hagi suspès l'examen tipus test de la teoria en la primera o segona part de la Primera Convocatòria , s'ha de presentar a l'Avaluació Final però només de l'apartat que hagi suspès. La segona Convocatòria serà un examen teòric tipus test. La qualificació final serà la mitjana entre totes les parts (d'acord a la seva ponderació) de la part teòrica i la part pràctica, sempre que s'hagin aprovat l'examen de la Segona Convocatòria
|