DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES | Codi | 12111012 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
12 | 6 | 6 | Troncal | Tercer | Anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Aaker, David y Myers, John: Management de la publicidad, vol. I y II, 4a edición, Hispano Europea S.A., Barcelona, 1993. Castellblanque, Mariano: Estructura de la actividad publicitaria, Paidós, Barcelona, 2001. García Uceda, Mariola: Las claves de la publicidad, 3º edición, ESIC, Madrid, 1999. Herreros, Mario: La Publicitat. Fonaments de la comunicació publicitària, Pòrtic, Barcelona, 2000. Ortega, Enrique: La comunicación publicitaria, Pirámide, Madrid, 1997. Cutlip, Scott; Center, Allen, y Broom, Glen: Relaciones Públicas eficaces, Gestió 2000, Barcelona, 2000. Grunig, James, y Hunt, Todd: Dirección de Relaciones Públicas, Gestión 2000, Barcelona, 2000. Harrison, Shirley: Relaciones Públicas, Ites-Paraninfo, Madrid, 2002. Newsom, Doug; VanSlyke Turk, Judy, y Kruckeberg, Dean: This is Public Relations, Wadsworth, USA, 2000. |
|
Complementària | |